Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 04, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

IPG Mediabrands na czele zestawienia New Business Balance w kategorii grupy mediowe

RECMA bada w Polsce sześć międzynarodowych grup medialnych i trzy niezależne agencje: re58, Mediaplus oraz Value Media (fot. materiały prasowe)

RECMA, firma badawcza specjalizująca się w ewaluacji biznesu agencji mediowych, opublikowała zestawienie New Business Balance za okres wrzesień 2024 – wrzesień 2025.

Patrząc na kategorię grup mediowych, na jej czele znajduje się IPG Mediabrands z biznesem o wartości 75 mln euro. Drugą pozycję zajmuje grupa Dentsu z 31 mln euro biznesu. Trzecia pozycja należy do Omincom Media Group, której biznes wynosi 28 mln euro. Miejsce czwarte zajmuje Havas Media z biznesem o wartości 26 mln euro.

Czytaj też: Top Marka 2025: konsekwencja w działaniu. Listę TOP 500 marek otwierają Onet, WP i PKO BP

New Business Balance obejmuje zestawienie biznesów wygranych i utraconych. RECMA bada w Polsce sześć międzynarodowych grup medialnych i trzy niezależne agencje: re58, Mediaplus oraz Value Media.

(MS, 04.11.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.