IPG Mediabrands na czele zestawienia New Business Balance w kategorii grupy mediowe
RECMA bada w Polsce sześć międzynarodowych grup medialnych i trzy niezależne agencje: re58, Mediaplus oraz Value Media (fot. materiały prasowe)
RECMA, firma badawcza specjalizująca się w ewaluacji biznesu agencji mediowych, opublikowała zestawienie New Business Balance za okres wrzesień 2024 – wrzesień 2025.
Patrząc na kategorię grup mediowych, na jej czele znajduje się IPG Mediabrands z biznesem o wartości 75 mln euro. Drugą pozycję zajmuje grupa Dentsu z 31 mln euro biznesu. Trzecia pozycja należy do Omincom Media Group, której biznes wynosi 28 mln euro. Miejsce czwarte zajmuje Havas Media z biznesem o wartości 26 mln euro.
Czytaj też: Top Marka 2025: konsekwencja w działaniu. Listę TOP 500 marek otwierają Onet, WP i PKO BP
New Business Balance obejmuje zestawienie biznesów wygranych i utraconych. RECMA bada w Polsce sześć międzynarodowych grup medialnych i trzy niezależne agencje: re58, Mediaplus oraz Value Media.
(MS, 04.11.2025)










