Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Plany Telewizji Polskiej dotyczące "Rodzinki.pl"  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Plany Telewizji Polskiej dotyczące "Rodzinki.pl"  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Plany Telewizji Polskiej dotyczące "Rodzinki.pl"  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 20, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PHD i Media Direction OMD integrują działy digital trading i investment

Łukasz Getter został liderem skonsolidowanego zespołu aktywacyjnego (screen: Facebook/PHD Media)

PHD i Media Direction OMD (Omnicom Media Group) zmieniły strukturę organizacyjną. Celem zmian jest wzmocnienie oferty digitalowej i integracja zespołów eksperckich.

W ramach nowej struktury aktywacyjnej zintegrowane zostają działy digital trading i investment. Konsolidacja ma wpłynąć na niższe koszty dla klientów, zapewni efektywniejsze zarządzanie zespołem ponad 60 ekspertów w dziedzinach zakupu mediów biddable, automatyzacji, AI i analityki.

Czytaj też: Startuje Kaucja.pl – Krajowy Operator Systemu Kaucyjnego. W formule non profit

Liderem skonsolidowanego zespołu aktywacyjnego został Łukasz Getter, który objął stanowisko chief digital officer. Będzie odpowiedzialny za realizację strategicznych celów agencji, wdrażanie nowych produktów reklamowych, zwiększenie przychodów, optymalizację efektywności oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań z zakresu automatyzacji i AI.

W nowej strukturze awansowali: Radosław Stolarczyk – head of paid search, Kinga Nurska – head of programmatic i Michał Bielawski – head of paid social. Będą oni koordynować zespoły specjalistyczne oraz dbać o rozwój kompetencji i wymianę wiedzy z zespołami plannerskimi. Rafał Krzywoszyński, obejmujący stanowisko trading directora, odpowiedzialny będzie za rozwój oferty OMG OmNET (w jej ramach pozyskiwana jest powierzchnia reklamowa).

Zmiany są etapem wdrażania koncepcji „Agency-as-a-platform”, skoncentrowanej na świadczeniu szerokiego spektrum usług medialnych dla klientów PHD i Media Direction OMD. Elementem tej koncepcji jest rozwój oferty produktów oraz struktur tradingowych.

Czytaj też: Lipton wysłuchał uwag SAR, ale zasad prowadzenia przetargu nie zmienił

(AMS, 20.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.