PHD i Media Direction OMD integrują działy digital trading i investment
Łukasz Getter został liderem skonsolidowanego zespołu aktywacyjnego (screen: Facebook/PHD Media)
PHD i Media Direction OMD (Omnicom Media Group) zmieniły strukturę organizacyjną. Celem zmian jest wzmocnienie oferty digitalowej i integracja zespołów eksperckich.
W ramach nowej struktury aktywacyjnej zintegrowane zostają działy digital trading i investment. Konsolidacja ma wpłynąć na niższe koszty dla klientów, zapewni efektywniejsze zarządzanie zespołem ponad 60 ekspertów w dziedzinach zakupu mediów biddable, automatyzacji, AI i analityki.
Czytaj też: Startuje Kaucja.pl – Krajowy Operator Systemu Kaucyjnego. W formule non profit
Liderem skonsolidowanego zespołu aktywacyjnego został Łukasz Getter, który objął stanowisko chief digital officer. Będzie odpowiedzialny za realizację strategicznych celów agencji, wdrażanie nowych produktów reklamowych, zwiększenie przychodów, optymalizację efektywności oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań z zakresu automatyzacji i AI.
W nowej strukturze awansowali: Radosław Stolarczyk – head of paid search, Kinga Nurska – head of programmatic i Michał Bielawski – head of paid social. Będą oni koordynować zespoły specjalistyczne oraz dbać o rozwój kompetencji i wymianę wiedzy z zespołami plannerskimi. Rafał Krzywoszyński, obejmujący stanowisko trading directora, odpowiedzialny będzie za rozwój oferty OMG OmNET (w jej ramach pozyskiwana jest powierzchnia reklamowa).
Zmiany są etapem wdrażania koncepcji „Agency-as-a-platform”, skoncentrowanej na świadczeniu szerokiego spektrum usług medialnych dla klientów PHD i Media Direction OMD. Elementem tej koncepcji jest rozwój oferty produktów oraz struktur tradingowych.
Czytaj też: Lipton wysłuchał uwag SAR, ale zasad prowadzenia przetargu nie zmienił
(AMS, 20.11.2024)