Generatywna publikacja PHD bada wpływ AI na branżę marketingową
Publikacja analizuje, w jaki sposób AI zmienia nasze myślenie o marketingu, jak bada obecnie stosowane funkcje kierownicze oraz te, które mogą zostać zastąpione przez generatywną AI (fot. materiały prasowe)
Agencja PHD Worldwide, należąca do Omnicom Media Group, uruchomiła Ascension – generatywną publikację, która kompleksowo bada wpływ sztucznej inteligencji na branżę marketingową. Platforma ma wspierać marki w rozwoju przy wykorzystaniu AI.
Treści dostępne pod adresem Ascension.phdmedia.com powstały na podstawie badań przeprowadzonych we współpracy z WARC wśród 700 globalnych senior marketerów i ekspertów agencji oraz została wzbogacona o perspektywy liderów branży i ekspertów.
Czytaj też: SAG-AFTRA zapewnia aktorom zarobki za wykorzystywanie ich głosów przez AI
To pierwsza generatywna publikacja PHD, która będzie ewoluować wraz z globalnymi zmianami. Bada ona, jak sztuczna inteligencja przekształci marketing w trzech fazach: eksperymentowania (2024-2026), przyspieszenia (2026-2028) i wzrostu (2028-2030).
Współtwórcą projektu jest Szymon Kukanow, chief strategy officer w PHD, który określa publikację mianem co-pilota dla marek, które chcą nadać swojej pracy nowy kształt dzięki wykorzystaniu AI.
Czytaj też: Stella Gonet zostanie dyrektorką strategii i kreacji w agencji Ancymony
(KAP, 21.08.2024)