TVP jeszcze przed startem zmienia porę emisji show z Kurdej-Szatan  |  SDP prowadzi zrzutkę dla byłego wicenaczelnego Republiki  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  Serial "Na sygnale" TVP 2  |  Zestawienie kanałów filmowo-serialowych  |  Kontynuacja programu w TVP Nauka  |  Telewizja WP z serialem "Tajemnice polskich morderstw"  |  Radio Wielkopolska Leszka Kozioła na minusie  |  Money.pl liderem serwisów o biznesie, prawie i finansach  |  Blanka Lipińska w nowym serialu podróżniczym  |  Tears of Joy wprowadza usługę VideoSEO  |  Euvic wygrywa przetarg  |  Pierwszy polski ambasador marki Pandora  |  Harbingers ma nowe narzędzie  |  Head of SEO w SeoFly  |  Wpłynęła nowa oferta na kupno Paramount Global  |  Bank of America globalnym sponsorem piłkarskiego mundialu 2026  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVP jeszcze przed startem zmienia porę emisji show z Kurdej-Szatan  |  SDP prowadzi zrzutkę dla byłego wicenaczelnego Republiki  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  Serial "Na sygnale" TVP 2  |  Zestawienie kanałów filmowo-serialowych  |  Kontynuacja programu w TVP Nauka  |  Telewizja WP z serialem "Tajemnice polskich morderstw"  |  Radio Wielkopolska Leszka Kozioła na minusie  |  Money.pl liderem serwisów o biznesie, prawie i finansach  |  Blanka Lipińska w nowym serialu podróżniczym  |  Tears of Joy wprowadza usługę VideoSEO  |  Euvic wygrywa przetarg  |  Pierwszy polski ambasador marki Pandora  |  Harbingers ma nowe narzędzie  |  Head of SEO w SeoFly  |  Wpłynęła nowa oferta na kupno Paramount Global  |  Bank of America globalnym sponsorem piłkarskiego mundialu 2026  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVP jeszcze przed startem zmienia porę emisji show z Kurdej-Szatan  |  SDP prowadzi zrzutkę dla byłego wicenaczelnego Republiki  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  Serial "Na sygnale" TVP 2  |  Zestawienie kanałów filmowo-serialowych  |  Kontynuacja programu w TVP Nauka  |  Telewizja WP z serialem "Tajemnice polskich morderstw"  |  Radio Wielkopolska Leszka Kozioła na minusie  |  Money.pl liderem serwisów o biznesie, prawie i finansach  |  Blanka Lipińska w nowym serialu podróżniczym  |  Tears of Joy wprowadza usługę VideoSEO  |  Euvic wygrywa przetarg  |  Pierwszy polski ambasador marki Pandora  |  Harbingers ma nowe narzędzie  |  Head of SEO w SeoFly  |  Wpłynęła nowa oferta na kupno Paramount Global  |  Bank of America globalnym sponsorem piłkarskiego mundialu 2026  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 21, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Stella Gonet zostanie dyrektorką strategii i kreacji w agencji Ancymony

Stella Gonet ostatnie siedem lat pracowała w Studio Manatki jako CEO & creative director (fot. materiały prasowe)

Stella Gonet przejmuje w agencji Ancymony zarządzanie strategią i kreacją.

Gonet wzmocni struktury dyrektorskie agencji w zakresie innowacji, kreatywności i strategii. Będzie odpowiedzialna za koordynację procesów twórczych i wdrażanie nowych produktów i usług. Do jej zadań będzie należało nie tylko czuwanie nad zgodnością kreacji z realizowaną strategią, ale także dbanie o rentowność, wydajność i efektywność pracy zespołów kreatywnych oraz wspieranie polityki sprzedażowej firmy.

Czytaj też: Altavia Kamikaze + K2 z nową strukturą blisko rok po akwizycji marki K2

Stella Gonet  ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży marketingowej, pracowała w agencjach (m.in. Publicis), jak i po stronie klienta (głównie dla marek kosmetycznych i spożywczych - m.in. Eveline Cosmetics, OnlyBio i Eurocash).

(AMS, 21.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.