Cennik TVP na wrzesień  |  Nowe programy rozrywkowe w TVN  |  Odejście z „Pulsu Biznesu”  |  Seriale "Morderczynie" i "Klara"  |  Nowe odcinki "Gwiazd kabaretu" w TV 4  |  Wyniki finansowe Red Carpet Media Group  |  Radio Złote Przeboje w kampanii  |  Była naczelna "Charakterów" dyrektorką  |  Zestawienie serwisów o tematyce kobiecej  |  Head of SEO w Time  |  Osiem agencji w przetargu  |  Partner of Promotion i BF Group rozpoczynają współpracę  |  Kampania Volkswagen Financial Services  |  Prezeska i dyrektorka generalna US Networks w WBD po 25 latach opuści firmę  |  BBC i ITV podzielą się prawami do Euro 2025 w piłce nożnej kobiet  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na wrzesień  |  Nowe programy rozrywkowe w TVN  |  Odejście z „Pulsu Biznesu”  |  Seriale "Morderczynie" i "Klara"  |  Nowe odcinki "Gwiazd kabaretu" w TV 4  |  Wyniki finansowe Red Carpet Media Group  |  Radio Złote Przeboje w kampanii  |  Była naczelna "Charakterów" dyrektorką  |  Zestawienie serwisów o tematyce kobiecej  |  Head of SEO w Time  |  Osiem agencji w przetargu  |  Partner of Promotion i BF Group rozpoczynają współpracę  |  Kampania Volkswagen Financial Services  |  Prezeska i dyrektorka generalna US Networks w WBD po 25 latach opuści firmę  |  BBC i ITV podzielą się prawami do Euro 2025 w piłce nożnej kobiet  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na wrzesień  |  Nowe programy rozrywkowe w TVN  |  Odejście z „Pulsu Biznesu”  |  Seriale "Morderczynie" i "Klara"  |  Nowe odcinki "Gwiazd kabaretu" w TV 4  |  Wyniki finansowe Red Carpet Media Group  |  Radio Złote Przeboje w kampanii  |  Była naczelna "Charakterów" dyrektorką  |  Zestawienie serwisów o tematyce kobiecej  |  Head of SEO w Time  |  Osiem agencji w przetargu  |  Partner of Promotion i BF Group rozpoczynają współpracę  |  Kampania Volkswagen Financial Services  |  Prezeska i dyrektorka generalna US Networks w WBD po 25 latach opuści firmę  |  BBC i ITV podzielą się prawami do Euro 2025 w piłce nożnej kobiet  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 20, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Altavia Kamikaze + K2 z nową strukturą blisko rok po akwizycji marki K2

Altavia Kamikaze + K2 to organizacja powstała z połączenia Altavia Kamikaze oraz K2 Precise i K2 Create (fot. materiały prasowe)

Blisko rok po akwizycji marki K2 i spółek marketingowych giełdowego Fabrity Holding, Altavia Kamikaze + K2 przedstawiła nową strukturę agencji.

Altavia Kamikaze we wrześniu 2023 roku sfinalizowała przejęcie agencji K2 Create i K2 Precise. W ten sposób rozbudowała i wzmocniła dział kreacji oraz poszerzyła zakres usług o ofertę mediową, SEO, analitykę, a także usługi martech.

Czytaj też: Twórcy Tigers i Applover ruszają ze wspólnym projektem Ventures Forge

Założeniem strategicznym akwizycji była budowa jednej agencji z dwiema gałęziami kompetencyjnymi: kreatywno-komunikacyjną i media-seo-martech, oraz silnymi zespołami klienckimi.

Altavia Kamikaze + K2 działa pod kierownictwem Joanny Dering i Michała Ryszkiewicza – dotychczasowych partnerów zarządzających Altavia Kamikaze, członków zarządu wszystkich trzech podmiotów.

Za integrację oraz zarządzanie działalnością kreatywną agencji odpowiadają Katarzyna Kosińska-Rysz (jako partner, revenue and clients relations), Zofia Mozga (stanowisku partner, business development) i Bartek Załęcki (partner, innovation and growth).

Katarzyna Kosińska-Rysz pracuje w branży od 20 lat, a w Altavia Kamikaze od 2019 roku. Związana od zawsze z obsługą klienta i prowadzeniem projektów komunikacji digital i 360. Pracowała w agencjach reklamowych (K2 Internet, Saatchi & Saatchi IS) oraz po stronie mediów (TVN, Burda). W Altavia Kamikaze + K2 odpowiada za stronę przychodową agencji, bieżącą pracę z zespołem client service.

Czytaj też: Agora podnosi prognozę wzrostu rynku reklamy w 2024 roku do 6-8 proc.

Zofia Mozga związana jest z agencją Kamikaze od 10 lat, gdzie odpowiadała za prowadzenie klientów takich jak L’Oréal Polska czy Carlsberg Polska. Następnie stanęła na czele zespołu odpowiedzialnego za rozwój nowego biznesu, dodatkowo opiekując się zespołem kreacji i strategii. W Altavia Kamikaze + K2 współodpowiedzialna jest za integrację działań kreatywnych i rozwój biznesu.

Bartek Załęcki ma 20-letnie doświadczenie. W Altavia Kamikaze + K2 odpowiada za zespoły strategii, social i studio, zbudowanie i wdrożenie zintegrowanej oferty na rynek lokalny oraz rynki międzynarodowe, jak również za obszar transformacji biznesowej i procesowej.

Dotychczasowe dyrektorki zarządzające K2 Precise będą w dalszym ciągu odpowiadały za ten dział – Maja Biniewicz objęła stanowisko partner, technology and development natomiast Katarzyna Wiśniewska – partner, revenue and client relations. Biniewicz w ramach struktury Altavia Kamikaze + K2 odpowiada za zespół technologiczny i rozwój biznesu, w tym na rynki międzynarodowe. Wiśniewskiej podlegają m.in. biznes działu Precise, klientów oraz obszary SEO i content.

Za poszczególne zespoły kompetencyjne w ramach działu kreacji odpowiadają: kreacja – Mikołaj Stefański (executive creative director), strategia – Bartek Brzoskowski (strategy director, brand development & loyalty) i Katarzyna Zemlik (strategy director, brand activation &.innovation), studio – Arek Śliwiński (head of design), social media – Karolina Kornacka (head of social media).

Czytaj też: Spoty w Canal+ bezpośrednio przed meczami Ligi Mistrzów na wyłączność dla Group One

Poszczególne zespoły w ramach Precise nadzorują: Witold Adamski (chief product officer – media), Kacper Gilarowski (martech & data marketing director), Mateusz Rzetecki (SEO&CM director), Jędrzej Marciniak (chief technology officer – obszar technologiczny, custom webdevelopment, a także bezpieczeństwo i zaplecze IT agencji), Marta Kubik (business development director) oraz Tomasz Jaworski (multiscreen & trading director).

Odpowiedzialność za obszar księgowy agencji objęła Anna Kotarska, head of finance and shared service. Za obszar people & culture odpowiada Aleksandra Zwolińska-Czuba, people & culture director, z kolei za komunikację i działania PR agencji Ewa Przyborowska, w roli communication director.

Czytaj też: Trwają zgłoszenia do 22. edycji konkursu branży PR – Złote Spinacze

(AMS, 20.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.