Spoty w Canal+ bezpośrednio przed meczami Ligi Mistrzów na wyłączność dla Group One
Golden Spot jest emitowany zarówno w Canal+, jak i Canal+ Online (fot. materiały prasowe)
Group One ma wyłączność na nowy format reklamowy w Canal+. Produkt "Golden Spot" to 30-sekundowy spot bezpośrednio przed meczami Ligi Mistrzów UEFA w sezonie 2024/2025.
Group One umożliwi reklamodawcom pojawienie się ze spotem telewizyjnym podczas meczów Ligi Mistrzów UEFA w momencie, gdy piłkarze będą już na boisku, a widzowie przed telewizorami. Emisja nowego formatu reklamowego Golden Spot w Canal+ ma miejsce tuż po hymnie, a przed pierwszym gwizdkiem sędziego. W czasie każdego z 167 meczów (podczas których dostępny będzie Golden Spot) wyemitowany zostanie wyłącznie jeden spot, a Group One wykupiło prawo do wszystkich emisji.
Czytaj też: Eleven Sports zachował prawa do włoskiej ligi piłkarskiej Serie A
Premiera produktu miała miejsce w minioną środę 14 sierpnia podczas meczu o Superpuchar Europy, rozgrywanego pomiędzy Realem Madryt, a Atalantą Bergamo. Pierwszym reklamodawcą, który z niego skorzystał był Orange, klient z portfolio Value Media.
(KAP, 19.08.2024)