Reakcje po podpisaniu przez prezydenta nowelizacji prawa autorskiego  |  Wojciech Czuchnowski zagroził pozwem  |  Cztery agencje w finale przetargu  |  Prowadzący "Oko na Europę" w TVP Info  |  Popularność serwisów sportowych w czasie igrzysk  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Sześciu wydawców wystąpiło do UOKiK  |  "Lego Masters" TVN wyruszy  |  TTV stawia na kontynuacje  |  Wydawca BiznesAlert.pl na plusie  |  Dentsu Polska w pierwszym półroczu  |  Przejście z Bolta do BYD Europe  |  Public Dialog  |  Start sportowej platformy Disneya, Foxa i WBD zablokowany przez sąd  |  Instagram nie usuwa komentarzy obrażających polityczki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po podpisaniu przez prezydenta nowelizacji prawa autorskiego  |  Wojciech Czuchnowski zagroził pozwem  |  Cztery agencje w finale przetargu  |  Prowadzący "Oko na Europę" w TVP Info  |  Popularność serwisów sportowych w czasie igrzysk  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Sześciu wydawców wystąpiło do UOKiK  |  "Lego Masters" TVN wyruszy  |  TTV stawia na kontynuacje  |  Wydawca BiznesAlert.pl na plusie  |  Dentsu Polska w pierwszym półroczu  |  Przejście z Bolta do BYD Europe  |  Public Dialog  |  Start sportowej platformy Disneya, Foxa i WBD zablokowany przez sąd  |  Instagram nie usuwa komentarzy obrażających polityczki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po podpisaniu przez prezydenta nowelizacji prawa autorskiego  |  Wojciech Czuchnowski zagroził pozwem  |  Cztery agencje w finale przetargu  |  Prowadzący "Oko na Europę" w TVP Info  |  Popularność serwisów sportowych w czasie igrzysk  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Sześciu wydawców wystąpiło do UOKiK  |  "Lego Masters" TVN wyruszy  |  TTV stawia na kontynuacje  |  Wydawca BiznesAlert.pl na plusie  |  Dentsu Polska w pierwszym półroczu  |  Przejście z Bolta do BYD Europe  |  Public Dialog  |  Start sportowej platformy Disneya, Foxa i WBD zablokowany przez sąd  |  Instagram nie usuwa komentarzy obrażających polityczki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 19, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spoty w Canal+ bezpośrednio przed meczami Ligi Mistrzów na wyłączność dla Group One

Golden Spot jest emitowany zarówno w Canal+, jak i Canal+ Online (fot. materiały prasowe)

Group One ma wyłączność na nowy format reklamowy w Canal+. Produkt "Golden Spot" to 30-sekundowy spot bezpośrednio przed meczami Ligi Mistrzów UEFA w sezonie 2024/2025.

Group One umożliwi reklamodawcom pojawienie się ze spotem telewizyjnym podczas meczów Ligi Mistrzów UEFA w momencie, gdy piłkarze będą już na boisku, a widzowie przed telewizorami. Emisja nowego formatu reklamowego Golden Spot w Canal+ ma miejsce tuż po hymnie, a przed pierwszym gwizdkiem sędziego. W czasie każdego z 167 meczów (podczas których dostępny będzie Golden Spot) wyemitowany zostanie wyłącznie jeden spot, a Group One wykupiło prawo do wszystkich emisji.

Czytaj też: Eleven Sports zachował prawa do włoskiej ligi piłkarskiej Serie A

Premiera produktu miała miejsce w minioną środę 14 sierpnia podczas meczu o Superpuchar Europy, rozgrywanego pomiędzy Realem Madryt, a Atalantą Bergamo. Pierwszym reklamodawcą, który z niego skorzystał był Orange, klient z portfolio Value Media.

(KAP, 19.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.