Joanna Bosakirska przeszła z Media Direction OMD do Veovee
Joanna Bosakirska w Veovee ma być odpowiedzialna za zarządzanie działem client service (fot. materiały prasowe)
Do agencji digitalowej Veovee dołączyła Joanna Bosakirska. Jako chief business officer stanęła na czele działu client service i ma być odpowiedzialna m.in. za jego rozwój. Zespół agencji zasili również Milena Wieleńska oraz Karol Giżowski. Oboje objęli stanowiska account manager.
Bosakirska w Veovee ma być odpowiedzialna za zarządzanie działem client service oraz jego rozwój, dbanie o relacje z klientami agencji, a także działania new business. Wcześniej na stanowisku chief business director w Media Direction OMD (Omnicom Media Group) zarządzała jednym z zespołów klienckich, zajmującym się tworzeniem strategii komunikacji, planowaniem i zakupem mediów oraz specjalistycznymi usługami oferowanymi przez dom mediowy. Poprzednio przez 5 lat pracowała w Arena Media (Havas Media Network), ostatnio jako business unit managing partner, zajmując się m.in. zarządzaniem zespołem client service oraz realizacją planów sprzedażowych i biznesowych firmy. Odpowiadała również za wzmocnienie jej pozycji rynkowej. Pracowała też w takich agencjach, jak: Isobar, Havas Creative (wcześniej Euro RSCG), GoldenSubmarine czy OS3. Współtworzone przez nią kampanie były nagradzane m.in. w Effie Awards, Mixx Awards i Golden Arrow.
Milena Wieleńska i Karol Giżowski stanęli na czele dwóch zespołów klienckich, powstałych w ramach zmiany struktury agencji. Mają być odpowiedzialni za planowanie, monitorowanie, realizację i optymalizację kampanii online oraz koordynację pracy zespołów.
Milena Wieleńska ostatnio była związana z Hybrid.ai, gdzie jako sales manager odpowiadała za realizację projektów kontekstowych z wykorzystaniem Metaverse i VR. Wcześniej przez ponad dwa lata pełniła rolę agency sales specialist w Justtag, pracowała również w LTTM, a także w Edipresse, realizując projekty reklamowe dla marek luksusowych m.in. w takich tytułach, jak: "Harper’s Bazaar", "Cosmopolitan", "Esquire" i "Playboy".
Karol Giżowski przed dołączeniem do Veovee przez dwa lata pracował w Grupie Infor.pl, gdzie jako menedżer ds. reklamy online był odpowiedzialny za obsługę domów mediowych w zakresie kompleksowej realizacji kampanii online we wszystkich serwisach wydawcy. Wcześniej był związany z Grupą Interia.pl. Na stanowisku senior account manager zajmował się sprzedażą powierzchni reklamowych w serwisach grupy oraz realizacją kampanii internetowych głównie dla agencji z Grupy Publicis i ich największych klientów, m.in. Allegro, Totalizatora Sportowego, Grupy Żywiec, Kompanii Piwowarskiej czy Samsunga. Przedtem przez prawie 10 lat jako key account manager w Grupie AdNext odpowiadał za pozyskiwanie nowych klientów oraz sprzedaż powierzchni offline i online, pracował również w Carisma Entertainment Group oraz Bonnier Business Media.
(AMS, 20.09.2023)