Michał Hayder head of e-commerce & retail media w PHD i Media Direction OMD
Michał Hayder jest doświadczonym ekspertem w dziedzinie performance marketingu oraz kampanii efektywnościowych (fot. materiały prasowe)
PHD i Media Direction OMD, należące do holdingu Omnicom Media Group, ogłosiły awans Michała Haydera na stanowisko head of e-commerce & retail media.
Decyzja wpisuje się w proces reorganizacji struktur aktywacyjnych, którego celem jest zwiększenie efektywności działań marketingowych oraz rozwój kompetencji w kluczowych obszarach digitalu, takich jak e-commerce i retail media. W nowej roli Hayder będzie kształtował i wdrażał kompleksowe strategie, mające na celu zwiększenie znaczenia tych kanałów w planach marketingowych klientów oraz maksymalizację ich efektywności operacyjnej.
Działania obejmą również integrację kampanii na wszystkich etapach lejka sprzedażowego, z naciskiem na optymalizację wskaźnika ROAS i wzrost udziału rynkowego kluczowych partnerów. Równie ważnym aspektem będzie monitorowanie trendów w e-commerce i retail media oraz ich implementacja w strategiach klientów.
Hayder współpracował z markami o globalnym zasięgu, takimi jak Sanofi, Philips, Volkswagen Group czy Pepsico. Na stanowisku senior performance media manager w PHD zarządzał zespołem 11 osób, odpowiadając za zintegrowane kampanie omnichannel na platformach, w tym Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads, Amazon Ads czy Allegro Ads.
(AMS, 06.12.2024)