Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 06, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Hayder head of e-commerce & retail media w PHD i Media Direction OMD

Michał Hayder jest doświadczonym ekspertem w dziedzinie performance marketingu oraz kampanii efektywnościowych (fot. materiały prasowe)

PHD i Media Direction OMD, należące do holdingu Omnicom Media Group, ogłosiły awans Michała Haydera na stanowisko head of e-commerce & retail media.

Decyzja wpisuje się w proces reorganizacji struktur aktywacyjnych, którego celem jest zwiększenie efektywności działań marketingowych oraz rozwój kompetencji w kluczowych obszarach digitalu, takich jak e-commerce i retail media. W nowej roli Hayder będzie kształtował i wdrażał kompleksowe strategie, mające na celu zwiększenie znaczenia tych kanałów w planach marketingowych klientów oraz maksymalizację ich efektywności operacyjnej.

Działania obejmą również integrację kampanii na wszystkich etapach lejka sprzedażowego, z naciskiem na optymalizację wskaźnika ROAS i wzrost udziału rynkowego kluczowych partnerów. Równie ważnym aspektem będzie monitorowanie  trendów w e-commerce i retail media oraz ich implementacja w strategiach klientów.

Hayder współpracował z markami o globalnym zasięgu, takimi jak Sanofi, Philips, Volkswagen Group czy Pepsico. Na stanowisku senior performance media manager w PHD zarządzał zespołem 11 osób, odpowiadając za zintegrowane kampanie omnichannel na platformach, w tym Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads, Amazon Ads czy Allegro Ads.

(AMS, 06.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.