Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 26, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PHD obsługuje najwyższe budżety reklamowe nowych biznesów

PHD odnotowała działalność netto szacowaną na 3,3 mld dol. (screen: phdmedia.com)

Agencja PHD (należy do Omnicom) w pierwszym półroczu 2024 roku była liderem pod względem wysokości obsługiwanych budżetów reklamowych na świecie – wynika z raportu firmy badawczej COMvergence.

PHD odnotowała działalność netto dotyczącą nowo zdobytych i zachowanych budżetów szacowaną na 3,3 mld dol. Liczba ta obejmuje m.in. utrzymanie globalnego konta Volkswagena o wartości 2,2 mld dol.

Czytaj też: GroupM na pierwszym miejscu na polskim rynku w raporcie COMvergence "New Business Barometer"

Drugie miejsce zajmuje agencja OMD z prawie 1,5 mld dol. pozyskanych i utrzymanych w pierwszym półroczu klientów. W szczególności dzięki zdobyciu budżetu Gap Inc. w USA (590 mln dol.) i utrzymaniu Grupy Mercedes-Benz w Chinach (110 mln dol.).

Starcom zajął trzecie miejsce, zdobywając największą liczbę nowych klientów (łącznie 1,2 mld dol.), w tym Lego Global (440 mln dol.) i Nestlé China (420 mln dol.).

Na poziomie już nie agencji, a całej grupy reklamowej, według rankingu COMvergence, Omnicom Media Group zajęła pierwsze miejsce, osiągając łączną wartość biznesową wynoszącą 5,3 mld dol. Drugie miejsce przypadło Publicis Media, a trzecie GroupM.

Czytaj też: Piotr Młynek associate creative director w agencji Gong, Adam Tokarski i Paulina Jaśkowska awansowali

(MAC, 26.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.