Na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy we wtorek 7 stycznia  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy we wtorek 7 stycznia  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy we wtorek 7 stycznia  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 26, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PHD obsługuje najwyższe budżety reklamowe nowych biznesów

PHD odnotowała działalność netto szacowaną na 3,3 mld dol. (screen: phdmedia.com)

Agencja PHD (należy do Omnicom) w pierwszym półroczu 2024 roku była liderem pod względem wysokości obsługiwanych budżetów reklamowych na świecie – wynika z raportu firmy badawczej COMvergence.

PHD odnotowała działalność netto dotyczącą nowo zdobytych i zachowanych budżetów szacowaną na 3,3 mld dol. Liczba ta obejmuje m.in. utrzymanie globalnego konta Volkswagena o wartości 2,2 mld dol.

Czytaj też: GroupM na pierwszym miejscu na polskim rynku w raporcie COMvergence "New Business Barometer"

Drugie miejsce zajmuje agencja OMD z prawie 1,5 mld dol. pozyskanych i utrzymanych w pierwszym półroczu klientów. W szczególności dzięki zdobyciu budżetu Gap Inc. w USA (590 mln dol.) i utrzymaniu Grupy Mercedes-Benz w Chinach (110 mln dol.).

Starcom zajął trzecie miejsce, zdobywając największą liczbę nowych klientów (łącznie 1,2 mld dol.), w tym Lego Global (440 mln dol.) i Nestlé China (420 mln dol.).

Na poziomie już nie agencji, a całej grupy reklamowej, według rankingu COMvergence, Omnicom Media Group zajęła pierwsze miejsce, osiągając łączną wartość biznesową wynoszącą 5,3 mld dol. Drugie miejsce przypadło Publicis Media, a trzecie GroupM.

Czytaj też: Piotr Młynek associate creative director w agencji Gong, Adam Tokarski i Paulina Jaśkowska awansowali

(MAC, 26.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.