Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 06, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Ancymony wystartowała z własną kampanią reklamową "Brief, please!”

Kampania jest w całości realizowana przez Ancymony (screen: YouTube/Ancymony (*ancy))

Agencja Ancymony w swojej kampanii – realizowanej pod hasłem "Brief, please!" – ogłasza erę kliencko-agencyjnych dream teamów.

Główną osią kampanii jest seria spotów, w których bohaterami są klient i kreatywny, dyskutujący o typowych problemach i wyzwaniach, z jakimi mierzy się branża, tworząc strategie komunikacyjne.

Czytaj też: DDB Warszawa, Starcom i ING Bank Śląski zwycięzcami rankingu 25-lecia konkursu Effie w Polsce

W kreację i produkcję spotów i materiałów promocyjnych zaangażowane były wszystkie działy agencji. Główne role odegrali Wojciech Papuziński (associate creative director & business unit manager) i Bartosz Broda (business unit manager). Elementem uzupełniającym jest również dedykowana landing page.

Kampania jest w całości realizowana przez Ancymony. Odbywać się będzie w kanałach digital (YouTube, Meta, LinkedIn) i potrwa dwa miesiące.

Czytaj też: Producenci słodyczy najchętniej reklamują swoje marki w telewizji

(AMS, 06.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.