Agencja Ancymony wystartowała z własną kampanią reklamową "Brief, please!”
Kampania jest w całości realizowana przez Ancymony (screen: YouTube/Ancymony (*ancy))
Agencja Ancymony w swojej kampanii – realizowanej pod hasłem "Brief, please!" – ogłasza erę kliencko-agencyjnych dream teamów.
Główną osią kampanii jest seria spotów, w których bohaterami są klient i kreatywny, dyskutujący o typowych problemach i wyzwaniach, z jakimi mierzy się branża, tworząc strategie komunikacyjne.
Czytaj też: DDB Warszawa, Starcom i ING Bank Śląski zwycięzcami rankingu 25-lecia konkursu Effie w Polsce
W kreację i produkcję spotów i materiałów promocyjnych zaangażowane były wszystkie działy agencji. Główne role odegrali Wojciech Papuziński (associate creative director & business unit manager) i Bartosz Broda (business unit manager). Elementem uzupełniającym jest również dedykowana landing page.
Kampania jest w całości realizowana przez Ancymony. Odbywać się będzie w kanałach digital (YouTube, Meta, LinkedIn) i potrwa dwa miesiące.
Czytaj też: Producenci słodyczy najchętniej reklamują swoje marki w telewizji
(AMS, 06.11.2024)