Arkadiusz Mogiła wrócił do agencji Ancymony jako associate strategy director
Arkadiusz Mogiła odpowiada za rozbudowę departamentu strategii (fot. materiały prasowe)
Arkadiusz Mogiła wrócił do agencji Ancymony po kilkuletniej przerwie. Objął stanowisko associate strategy directora.
Odpowiada za rozbudowę departamentu strategii. Dział ten ma kompleksowo obsługiwać klientów agencji – od strategii biznesowej, przez komunikacyjną, aż po mediową.
Czytaj też: Agencja Value Media w 2024 roku zwiększyła przychody i zysk o 19 proc.
Mogiła będzie pełnił funkcję konsultingową w procesach transformacji firm i marek, projektował badania rynku i konsumentów oraz zarządzał zarówno procesami przetargowymi, jak i bieżącą obsługą stałych klientów. Stoi też na czele wewnątrzagencyjnych autorskich programów szkoleniowych oraz stażowych.
Arkadiusz Mogiła związany był z agencją wcześniej, jeszcze przed rebrandingiem (wtedy działała jako Schulz brand friendly). Współpracował też z agencjami GPD i Insignia, w której pełnił funkcję head of strategy.
Współtworzył komunikację dla brandów takich, jak: Kaufland, Lidl, Rossmann (Enerbio), MaxiZoo, Kraft Heinz (Pudliszki), Wawel, Stock Polska (Lubelska, Amundsen), FoodWell, Südzucker Polska, McCormick & Company, TBM, Novi, Optopol, USP Zdrowie, Bausch+Lomb, Angelini Pharma, Orifarm, Novartis, Woodeco, Stowarzyszenie MBU czy Tauron Polska Energia. Projekty, przy których pracował, zdobyły m.in. nagrody Effie.
Czytaj też: Papaya Films po raz drugi z rzędu wyróżniona globalnym tytułem AdGreen SuperUser
(AMS, 22.07.2025)










