Fundacja SEXEDPL przeszkoliła pracowników klubów w ramach kampanii "Bezpieczny powrót"
Celem akcji "Bezpieczny powrót" jest m.in. informowanie o Antyprzemocowej Linii Pomocy SEXEDPL (fot. materiały prasowe)
Fundacja SEXEDPL przeprowadziła szkolenia pracowników klubów z Warszawy, Krakowa i Poznania, które mają zwiększyć bezpieczeństwo. Szkolenia są częścią kampanii "Bezpieczny powrót".
Kampania "Bezpieczny powrót" ma m.in. informować o Antyprzemocowej Linii Pomocy SEXEDPL, a także edukować w zakresie rozumienia, dostrzegania i przeciwdziałania przemocy.
Czytaj też: „Młodzi w tłumie, bezdomni w ukryciu” - kampania o bezdomności na muzycznych festiwalach
Akcję "Bezpieczny powrót" i Antyprzemocową Linię Pomocy SEXEDPL wspiera Uber, który wprowadzi do aplikacji funkcje, które mają poprawić bezpieczeństwo przejazdów. Należą do nich: Przycisk bezpieczeństwa pozwalający na kontakt pod numer 112 z poziomu aplikacji, Zaufane Kontakty, Centrum Bezpieczeństwa oraz Ride check.
Za działania PR Ubera odpowiada agencja dfusion communication.
Czytaj też: Marketing wspierający LGBT, prawa kobiet i równość płci wciąż w Polsce kontrowersyjny
(KAP, 15.09.2024)