"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 23, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dfusion Communication zwycięża w konkursie The Next Gen of PR!

Mikołaj Grzelak i Adam Maj z Dfusion Communications awansowali do międzynarodowego finału organizowanego przez ICCO: Next Generation PR World Cup 2023 (fot. materiały prasowe)

Zwycięzcami konkursu The Next Gen of PR 2023, organizowanego przez Związek Firm Public Relations, zostali Mikołaj Grzelak i Adam Maj z agencji Dfusion Communication. To oni będą reprezentować Polskę w międzynarodowych finałach organizowanych przez ICCO (The International Communications Consultancy Organisation).

Do drugiej edycji konkursu skierowanego do specjalistów z branży public relations poniżej 35. roku życia zgłosiło się 31 dwuosobowych zespołów. Duety miały zaledwie 48 godzin na stworzenie prac konkursowych, które następnie zaprezentowały przed ośmioosobowym jury pod przewodnictwem Przemysława Mitraszewskiego (managing partner w Lighthouse, prezes ZFPR).

Czytaj też: Cannes Lions: Kolejne srebro dla McCann Poland za "Gdzie zamieszkać"

Uczestnicy zmierzyli się w tym roku z briefem przygotowanym przez OnePlus – markę technologii mobilnych, głównego partnera konkursu. Zadaniem każdego zespołu było przygotowanie kompleksowej koncepcji działań PR promujących najnowszy smartfon OnePlus. Stworzone kampanie jury oceniało według następujących kryteriów: strategia, wdrożenie oraz spodziewany efekt.

Zwycięzcy Mikołaj Grzelak oraz Adam Maj otrzymali awans do międzynarodowego finału organizowanego przez ICCO: Next Generation PR World Cup 2023. Tam rywalizować będą z zespołami z całego świata.

Przyznano również trzy wyróżnienia, które otrzymali: Emilia Sala i Michaj Sodolski oraz Natalia Cieplińska i Patrycja Zgorzałek z agencji SEC Newgate CEE, a także Agnieszka Prokopowicz i Aneta Filipiak z agencji Komunikacja Plus PR.

Czytaj też: Tomasz Kammel w kampanii Lech Pils. "Wielkopolski, wyjątkowy, tej!"

(MAC, 23.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.