Zmiany w tygodniku "Polityka"  |  Zakaz fotografowania obiektów strategicznych utrudni pracę  |  Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w tygodniku "Polityka"  |  Zakaz fotografowania obiektów strategicznych utrudni pracę  |  Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w tygodniku "Polityka"  |  Zakaz fotografowania obiektów strategicznych utrudni pracę  |  Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 23, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dfusion Communication zwycięża w konkursie The Next Gen of PR!

Mikołaj Grzelak i Adam Maj z Dfusion Communications awansowali do międzynarodowego finału organizowanego przez ICCO: Next Generation PR World Cup 2023 (fot. materiały prasowe)

Zwycięzcami konkursu The Next Gen of PR 2023, organizowanego przez Związek Firm Public Relations, zostali Mikołaj Grzelak i Adam Maj z agencji Dfusion Communication. To oni będą reprezentować Polskę w międzynarodowych finałach organizowanych przez ICCO (The International Communications Consultancy Organisation).

Do drugiej edycji konkursu skierowanego do specjalistów z branży public relations poniżej 35. roku życia zgłosiło się 31 dwuosobowych zespołów. Duety miały zaledwie 48 godzin na stworzenie prac konkursowych, które następnie zaprezentowały przed ośmioosobowym jury pod przewodnictwem Przemysława Mitraszewskiego (managing partner w Lighthouse, prezes ZFPR).

Czytaj też: Cannes Lions: Kolejne srebro dla McCann Poland za "Gdzie zamieszkać"

Uczestnicy zmierzyli się w tym roku z briefem przygotowanym przez OnePlus – markę technologii mobilnych, głównego partnera konkursu. Zadaniem każdego zespołu było przygotowanie kompleksowej koncepcji działań PR promujących najnowszy smartfon OnePlus. Stworzone kampanie jury oceniało według następujących kryteriów: strategia, wdrożenie oraz spodziewany efekt.

Zwycięzcy Mikołaj Grzelak oraz Adam Maj otrzymali awans do międzynarodowego finału organizowanego przez ICCO: Next Generation PR World Cup 2023. Tam rywalizować będą z zespołami z całego świata.

Przyznano również trzy wyróżnienia, które otrzymali: Emilia Sala i Michaj Sodolski oraz Natalia Cieplińska i Patrycja Zgorzałek z agencji SEC Newgate CEE, a także Agnieszka Prokopowicz i Aneta Filipiak z agencji Komunikacja Plus PR.

Czytaj też: Tomasz Kammel w kampanii Lech Pils. "Wielkopolski, wyjątkowy, tej!"

(MAC, 23.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.