Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 09, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Młodzi w tłumie, bezdomni w ukryciu” - kampania o bezdomności na muzycznych festiwalach

Główny slogan kampanii, czyli „Młodzi w tłumie, bezdomni w ukryciu”, podkreśla, że młodzi ludzie dotknięci bezdomnością są obecni w społeczeństwie i starają się żyć tak jak ich rówieśnicy (fot. materiały prasowe)

Nieopodal miejsc festiwalowych (OFF i Męskie Granie) widoczne są citylighty, które przybliżą akcję „Równi w Młodości”, przygotowaną wspólnie przez ZnajdźReklamę.pl, firmę zajmującą się realizacją kampanii outdoorowych i reklamą internetową oraz fundację „Po Drugie”.

W ramach kampanii przygotowano serię czterech projektów odnoszących się do sytuacji młodych osób bezdomnych. W każdym z nich centralnym elementem jest sylwetka młodej osoby, która unosi ręce na tle tłumu podczas koncertu. Zdjęcie ma symbolizować beztroskę, radość i energię młodości, ale jednocześnie odnosi się do anonimowości i ukrycia problemu bezdomności w tłumie. Przekaz ma pokazać odbiorcom, że bezdomność nie wygląda tak, jak mogą ją sobie wyobrażać.

"Główny slogan kampanii, czyli »Młodzi w tłumie, bezdomni w ukryciu«, podkreśla, że młodzi ludzie dotknięci bezdomnością są obecni w społeczeństwie i starają się żyć tak jak ich rówieśnicy. Chcemy, aby odbiorcy zrozumieli, że bezdomność nie zawsze jest widoczna na pierwszy rzut oka. Przekazujemy tym, że wielu młodych ludzi ukrywa swoją sytuację, starając się wyglądać i zachowywać jak reszta społeczeństwa" – opisuje Daria Niezabitowska, ze ZnajdźReklamę.pl, która jest pomysłodawczynią akcji.

W kampanii „Równi w Młodości” działania ZnajdźReklamę.pl obejmują realizację akcji od opracowania strategii i koncepcji, przez tworzenie materiałów graficznych, po wybór lokalizacji i montaż. Fundacja „Po Drugie” nadzoruje natomiast merytoryczny aspekt przedsięwzięcia.

(AMS, 09.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.