Julia Wieniawa promuje usługę Ubera adresowaną do kobiet

Wdrożenie Uber by Women odbyło się w konsultacji z Fundacją SEXEDPL (screen: Instagram/juliawieniawa)
18 października w Warszawie została uruchomiona usługa Uber by Women, która umożliwia zamawianie przejazdów wyłącznie z kobietą za kierownicą. W działaniach promocyjnych dla Ubera bierze udział aktorka Julia Wieniawa.
Julia Wieniawa na Instagramie i TikToku zamieściła wideo pt. "Zmienniczki". Aktorka gra w nim dwie role – pasażerki oraz kierowczyni. Spot w humorystyczny sposób zachęca kobiety do przetestowania nowej usługi Ubera, ale też do sprawdzenia się w roli taksówkarki.
Czytaj też: Katarzyna Szczypa i Robert Wasilczuk dyrektorami kreacji w AWX
Wdrożenie Uber by Women odbyło się w konsultacji z Fundacją SEXEDPL. Dlatego promocji usługi towarzyszy premiera filmu będącego częścią kampanii społecznej dotyczącej Antyprzemocowej Linii Pomocy – infolinii stworzonej przez ekspertów z fundacji SEXEDPL dla osób uwikłanych w przemoc.
W spocie wystąpiła Helena Englert, wyreżyserował go Jan Dybus, a za zdjęcia odpowiedzialny jest Igor Połaniewicz. Autorami muzyki są Mary Komasa i Antoni Komasa-Łazarkiewicz. Produkcją spotu zajęła się Papaya Films.
Czytaj też: "Connecting your world" to nowe hasło dla marki T-Mobile
(KAP, 20.10.2023)
