Samsung uczy zdrowego snu w nowej kampanii. Powstał "Poradnik dobrego snu"
Kampania emitowana jest w kanałach digitalowych oraz w wybranych kinach (screen: YouTube/Samsung Polska)
Samsung uruchomił kampania SleepWell, w której zwraca uwagę na istotny wpływ snu na naszą kondycję.
W ramach kampanii, po konsultacjach ze specjalistami z Instytutu BezStresu, powstał kompleksowy "Poradnik dobrego snu" dostępny do pobrania na stronie Sleepwell.samsung.pl.
Czytaj też: Iga Świątek w kolejnej ogólnopolskiej kampanii PZU. "Życie potrafi zaskakiwać"
Częścią kampanii jest spotkanie w ramach "Wieczorów dla dorosłych" w warszawskim Centrum Nauki Kopernik. 29 czerwca podczas spotkania "Sen nocy letniej" uczestnicy będą mogli dowiedzieć się więcej o tym, co robić, żeby spać lepiej. W placówce znajdzie się dedykowana strefa "Świat snu Samsung", gdzie będzie można m.in. wygenerować senne marzenia za pomocą generatora AI.
Kampania emitowana jest w kanałach digitalowych oraz w wybranych kinach. Za koncepcję kreatywną kampanii, produkcję spotu wideo i kreacji digitalowych oraz projekt strony internetowej odpowiada agencja Hand Made. Zakupem mediów zajmuje się Starcom, a działaniami PR – agencja dfusion communication. Treści merytoryczne wykorzystane w ramach kampanii powstały we współpracy ze specjalistami z Instytutu BezStresu.
Czytaj też: Cannes Lions: Titanium, Grand Prix, dwa złota, dwa srebra i trzy brązy dla McCann
(KAP, 26.06.2023)