Sexedpl rusza z kampanią "16 Dni Przeciw Przemocy ze Względu na Płeć"
Kampania będzie prowadzona do 10 grudnia (fot. materiały prasowe)
Fundacja Sexedpl ruszyła z kampanią "16 Dni Przeciw Przemocy ze Względu na Płeć" promującą Antyprzemocową Linię Pomocy 720 720 020.
W ramach kampanii Fundacja Sexedpl przygotowała specjalne spoty radiowe, do których zaprosiła znane osoby z młodego pokolenia: aktorów Zosię Jastrzębską, Mikołaja Matczaka, Mirona Jagniewskiego i Piotra Polaka oraz modelkę Zuzię Krzątałę.
Czytaj też: Małgorzata Walewska i Pezet w utworze promującym akcję T-Mobile i Szlachetnej Paczki
Materiały wizualne dopełniające kampanię będą wyświetlane na platformie TikTok, która umożliwiła Fundacji bezpłatną promocję treści edukacyjnych. Animacje przygotowane na podstawie komiksów ilustratorki Aleksandry Herzyk pojawią się w pojazdach komunikacji miejskiej ZTM Warszawa.
Przy okazji startu kampanii fundacja opublikowała badanie opracowane wspólnie z Uber Polska i IRCenter, które miało na celu zrozumienie źródeł strachu kobiet, mężczyzn oraz osób niebinarnych, związanego z brakiem poczucia bezpieczeństwa. Z badania wynika, że co druga kobieta była molestowana słownie przez mężczyznę, 1/3 kobiet deklaruje, że była prześladowana, a co trzecia doświadczyła fizycznego molestowania.
Kampania jest częścią ruchu na rzecz praw człowieka, zainicjowanego przez Women’s Global Leadership Institute i potrwa do 10 grudnia.
Wsparcie PR zapewnia agencja Dfusion Communication.
Czytaj też: Aktorzy, sportowcy i dziennikarze dołączają do kampanii społecznej "Prowadzę, jestem trzeźwy"
(KAP, 27.11.2024)