Samsung reklamuje telewizory i promocję typu cashback
Kampania ma na celu promowanie telewizorów, które zadebiutowały na rynku w lipcu br. (fot. Samsung.com)
19 września uruchomiona została kampania reklamowa promująca telewizory marki Samsung z serii Excellence Line. Działania obejmują telewizję, kanały digital oraz social media.
Kampania skupia się na trzech modelach nowej linii telewizorów i mówi o "minimalistycznym designie, spektakularnym dźwięku i imponującym realistycznym obrazie". Marka informuje w niej również o promocji cashback – każda osoba, która kupi jeden z telewizorów, otrzyma do 4 tys. zł zwrotu.
Czytaj też: Od października Nielsen Media będzie mierzył oglądalność bloków reklamowych DAI
Działania obejmują telewizję i digital, w tym media społecznościowe. Spoty emitowane są w telewizjach ogólnopolskich w wersji 30- i 10-sekundowej. Za ich kreację odpowiada Grupa K2, a za produkcję studio Nylon. Digitalową odsłonę kampanii przygotowała agencja VMLY&R przy kreatywnym wsparciu Grupy K2. Z kolei Starcom i Performics zajęły się planowaniem i zakupem mediów. Za działania PR odpowiada Dfusion Communication.
Promocja cashback trwa od 19 września do 30 października br. lub do wyczerpania puli zwrotów, a kampania marketingowa została zaplanowana w tym samym okresie.
Czytaj też: Five Media przeprowadzi kampanię na temat ochrony różnorodności biologicznej
(KAP, 20.09.2022)