Spark Foundry i Performics autorami kampanii Semilac "Lato na własnych zasadach"
Kampania realizowana jest w kanałach digitalowych. Obejmuje formaty wideo in-stream, działania w obszarze gamingu, reklamy w mediach społecznościowych (Meta), a także formaty displayowe i rich media (fot. materiały prasowe)
Marka Semilac (Nesperta), producent lakierów hybrydowych i akcesoriów do manicure, promuje letnią kolekcję "Lato na własnych zasadach", której ambasadorami zostali Margaret, Zalia i Marcin Maciejczak.
Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry. Działaniami paid social zajmuje się agencja marketingu efektywnościowego Performics. Obie agencje należą do Publicis Groupe.
Hasło kampanii "Lato na własnych zasadach" wyraża wolność, odwagę, indywidualizm i wpisuje się w letni nastrój słońca, muzyki i ekspresji. Współtworzona z piosenkarką Margaret kolekcja lakierów hybrydowych to "zaproszenie do życia na własnych warunkach".
Obok Margaret w kampanii pojawiają się również członkowie #SemiSquad: Zalia i Marcin Maciejczak – artyści występujący na scenach tegorocznych letnich festiwali.
Kampania realizowana jest w kanałach digitalowych. Obejmuje formaty wideo in-stream, działania w obszarze gamingu, reklamy w mediach społecznościowych (Meta), a także formaty displayowe i rich media.
(MS, 14.07.2025)










