Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 11, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Santander Bank Polska promuje festiwal Santander Letnie Brzmienia

W obecnie trwającej kampanii ponownie wystąpił Piotr Adamczyk (screen: YouTube/Santander Bank Polska)

Santander Bank Polska wystartował z zaplanowaną na cały sezon letni kampanią promująca trasy koncertowe w ramach festiwalu Santander Letnie Brzmienia.

Kampania obejmuje telewizję, digital, social media i OOH. Jej autorem jest agencja Bridge2Fun, współpracująca na zasadzie umowy ramowej z Santander Bank Polska od 2020 roku (agencja wcześniej realizowała kampanie banku z udziałam aktora Marcina Dorocińskiego). Od 2023 roku większość kampanii Santander Bank Polska była autorstwa agencji Red8.

Czytaj też: Papaya Films wybrane przez Gerety na polskie studio produkcyjne roku

W obecnie trwającej kampanii ponownie wystąpił Piotr Adamczyk. Bridge2Fun jest także autorem brand placement w klipie "Błyszczę" (Babie Lato, Santander Letnie Brzmienia 2024) z Brodką, Margaret i Rozalie.

Kampania jest pierwszą zrealizowaną pod nadzorem nowego dyrektora marketingu Santander Bank Polska – Rafał Jakubowski 1 marca objął stanowisko chief marketing officer (wcześniej szefem marketingu był tam Artur Sikora, który w czerwcu 2023 zakończył współpracę z bankiem). Rafał Jakubowski przez ostatnie 10 lat był dyrektorem marketingu detalicznego mBanku.

Czytaj też: Żabka promuje możliwość opłacenia rachunków i naprawy butów w swoich sklepach

(AMS, 11.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.