Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 11, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Santander Bank Polska promuje festiwal Santander Letnie Brzmienia

W obecnie trwającej kampanii ponownie wystąpił Piotr Adamczyk (screen: YouTube/Santander Bank Polska)

Santander Bank Polska wystartował z zaplanowaną na cały sezon letni kampanią promująca trasy koncertowe w ramach festiwalu Santander Letnie Brzmienia.

Kampania obejmuje telewizję, digital, social media i OOH. Jej autorem jest agencja Bridge2Fun, współpracująca na zasadzie umowy ramowej z Santander Bank Polska od 2020 roku (agencja wcześniej realizowała kampanie banku z udziałam aktora Marcina Dorocińskiego). Od 2023 roku większość kampanii Santander Bank Polska była autorstwa agencji Red8.

Czytaj też: Papaya Films wybrane przez Gerety na polskie studio produkcyjne roku

W obecnie trwającej kampanii ponownie wystąpił Piotr Adamczyk. Bridge2Fun jest także autorem brand placement w klipie "Błyszczę" (Babie Lato, Santander Letnie Brzmienia 2024) z Brodką, Margaret i Rozalie.

Kampania jest pierwszą zrealizowaną pod nadzorem nowego dyrektora marketingu Santander Bank Polska – Rafał Jakubowski 1 marca objął stanowisko chief marketing officer (wcześniej szefem marketingu był tam Artur Sikora, który w czerwcu 2023 zakończył współpracę z bankiem). Rafał Jakubowski przez ostatnie 10 lat był dyrektorem marketingu detalicznego mBanku.

Czytaj też: Żabka promuje możliwość opłacenia rachunków i naprawy butów w swoich sklepach

(AMS, 11.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.