Santander Bank Polska promuje festiwal Santander Letnie Brzmienia
W obecnie trwającej kampanii ponownie wystąpił Piotr Adamczyk (screen: YouTube/Santander Bank Polska)
Santander Bank Polska wystartował z zaplanowaną na cały sezon letni kampanią promująca trasy koncertowe w ramach festiwalu Santander Letnie Brzmienia.
Kampania obejmuje telewizję, digital, social media i OOH. Jej autorem jest agencja Bridge2Fun, współpracująca na zasadzie umowy ramowej z Santander Bank Polska od 2020 roku (agencja wcześniej realizowała kampanie banku z udziałam aktora Marcina Dorocińskiego). Od 2023 roku większość kampanii Santander Bank Polska była autorstwa agencji Red8.
Czytaj też: Papaya Films wybrane przez Gerety na polskie studio produkcyjne roku
W obecnie trwającej kampanii ponownie wystąpił Piotr Adamczyk. Bridge2Fun jest także autorem brand placement w klipie "Błyszczę" (Babie Lato, Santander Letnie Brzmienia 2024) z Brodką, Margaret i Rozalie.
Kampania jest pierwszą zrealizowaną pod nadzorem nowego dyrektora marketingu Santander Bank Polska – Rafał Jakubowski 1 marca objął stanowisko chief marketing officer (wcześniej szefem marketingu był tam Artur Sikora, który w czerwcu 2023 zakończył współpracę z bankiem). Rafał Jakubowski przez ostatnie 10 lat był dyrektorem marketingu detalicznego mBanku.
Czytaj też: Żabka promuje możliwość opłacenia rachunków i naprawy butów w swoich sklepach
(AMS, 11.06.2024)