Artur Sikora nie zarządza już marketingiem Santander Bank Polska. Następca jeszcze nieznany
Artur Sikora z Santander Bank Polska związany był przez ponad 13 lat (fot. www.linkedin.com /in/sikoraartur, screen: YouTube/Santander Bank Polska)
Artur Sikora, chief marketing officer w Santander Bank Polska, zakończył pracę w dotychczasowej firmie – wynika z ustaleń "Presserwisu".
Sikora z Santander Bank Polska związany był przez ponad 13 lat, z czego 11 zarządzał marketingiem firmy jako CMO. Odpowiadał za marketing, komunikację, relacje z mediami, CSR i sponsoring korporacyjny. Wcześniej, przez prawie trzy lata, pracował w Banku Zachodnim WBK – zanim ten bank w 2015 roku przeszedł rebranding, zmieniając się w Santander Bank Polska.
Czytaj też: Czy kreatywność ma moc? Subiektywne podsumowanie 70. Cannes Lions
Jak wyjaśniła Ewa Krawczyk, menedżer ds. komunikacji z mediami w Santander Bank Polska, konkurs na stanowisko zajmowane dotychczas przez Sikorę nie został jeszcze rozstrzygnięty. Jak ustalił "Presserwis", rozpatrywani są kandydaci z Santander Bank Polska, ale też spoza firmy.
Za reklamową obsługę Santander Bank Polska (agencja wiodąca: ATL, BTL, aktywacje, strategia) odpowiada agencja Red8 Advertising.
(AMS, 27.06.2023)