Polskie firmy z nominacjami do tegorocznej edycji TikTok Ad Awards. 13 brandów
Europejskie Grand Prix zostanie przyznane 27 listopada (fot. materiały prasowe)
13 polskich brandów otrzymało nominacje w tegorocznej edycji TikTok Ad Awards, europejskiego programu nagradzającego agencje i marki, które wyróżniają się na TikToku.
W kategorii The Greatest Creative nominowane zostały trzy polskie marki: Kaktus, Lidl Poland i Knorr Poland.
E.Wedel i Komputronik otrzymały nominacje w kategorii The Greatest Performance.
Czytaj też: 38 Content Communication ma najwięcej nominacji do Złotych Spinaczy
Wubertools, Miosi, EuroPłot, DW Creative Group oraz Candy Group znalazły się na short liście kategorii The Greatest Small Business.
Natomiast na short liście Poland TikTok Local Selection znalazły się Bank Millennium, Allegro oraz Santander Bank Polska.
Zwycięzcy tej ostatniej kategorii spotkają się na Europejskim Grand Prix, aby wyłonić zwycięzcę dla całej europejskiej edycji konkursu Greatest TikTok Europe 2024. Polskie marki rywalizują lokalnie z brandami z Rumunii i Czech.
Lokalne wręczenie nagród odbędzie się na przełomie października i listopada. Europejskie Grand Prix zostanie przyznane 27 listopada.
Czytaj też: PZU stracił 10 mln zł na współpracy z Sigmą Bis. Agencja dopiero dostosowuje się do standardów rynkowych
(KAP, 14.10.2024)