Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 14, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

38 Content Communication ma najwięcej nominacji do Złotych Spinaczy

Laureatów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy poznamy podczas gali, która odbędzie się 9 grudnia (fot. materiały prasowe)

Jury 22. edycji konkursu Złote Spinacze wyłoniło 111 projektów, które zakwalifikowane zostały do drugiego etapu konkursu. W tym roku najwięcej nominacji otrzymały agencje: 38 Content Communication (10 nominacji), K+Group (osiem nominacji) oraz Linkleaders i Big Picture (po sześć nominacji).

W drugim etapie konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations, który odbędzie się w listopadzie, jury zdecyduje o nagrodach.

W kategoriach głównych i sektorowych członkowie jury będą mogli przyznać Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze, natomiast w trzech kategoriach specjalnych wyłącznie Złote Spinacze. W każdej kategorii nagroda w kolorze złotym może być tylko jedna.

W tym roku przewodniczącą jury została Anna Cywińska, dyrektorka działu korporacyjnego i komunikacji grupy spółek Danone w Polsce oraz prezeska Fundacji Nutricia. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są zaś: Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec), Agnieszka Kępińska-Sadowska (Haleon), Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale-Nederlanden), Anna Wiśniewska (Skanska), Marcin Kasprzak (Erbud Group), Kamil Kozłowski (dfusion communication), Mariusz Wawer (3M) i Jan Zając (Sotrender).

Laureatów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy poznamy podczas gali, która odbędzie się 9 grudnia.

Pełna lista nominowanych znajduje się na stronie Zlotespinacze.pl/nominacje-2024.

„Press” jest patronem medialnym wydarzenia.

(KAP, 14.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.