38 Content Communication ma najwięcej nominacji do Złotych Spinaczy
Laureatów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy poznamy podczas gali, która odbędzie się 9 grudnia (fot. materiały prasowe)
Jury 22. edycji konkursu Złote Spinacze wyłoniło 111 projektów, które zakwalifikowane zostały do drugiego etapu konkursu. W tym roku najwięcej nominacji otrzymały agencje: 38 Content Communication (10 nominacji), K+Group (osiem nominacji) oraz Linkleaders i Big Picture (po sześć nominacji).
W drugim etapie konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations, który odbędzie się w listopadzie, jury zdecyduje o nagrodach.
W kategoriach głównych i sektorowych członkowie jury będą mogli przyznać Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze, natomiast w trzech kategoriach specjalnych wyłącznie Złote Spinacze. W każdej kategorii nagroda w kolorze złotym może być tylko jedna.
W tym roku przewodniczącą jury została Anna Cywińska, dyrektorka działu korporacyjnego i komunikacji grupy spółek Danone w Polsce oraz prezeska Fundacji Nutricia. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są zaś: Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec), Agnieszka Kępińska-Sadowska (Haleon), Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale-Nederlanden), Anna Wiśniewska (Skanska), Marcin Kasprzak (Erbud Group), Kamil Kozłowski (dfusion communication), Mariusz Wawer (3M) i Jan Zając (Sotrender).
Laureatów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy poznamy podczas gali, która odbędzie się 9 grudnia.
Pełna lista nominowanych znajduje się na stronie Zlotespinacze.pl/nominacje-2024.
„Press” jest patronem medialnym wydarzenia.
(KAP, 14.10.2024)