Dziennikarze "Faktów" w reklamie  |  Kampania wyborcza w social mediach  |  Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze "Faktów" w reklamie  |  Kampania wyborcza w social mediach  |  Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze "Faktów" w reklamie  |  Kampania wyborcza w social mediach  |  Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 16, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Po latach ukazało się wydanie specjalne magazynu "Bravo"

Za przygotowanie wydania specjalnego odpowiadały Agnieszka Andrzejewska i Marta Lubartowska (fot. materiały prasowe)

Po latach ukazało się wydanie specjalne magazynu dla młodzieży „Bravo”. Wydawnictwo Bauer przekazało licencję i layout na przygotowanie numeru z okazji festiwalu Santander Letnie Brzmienia.

Jak tłumaczą przedstawiciele Wydawnictwa Bauer, licencję i szablon layoutu z lat 90. i 2000 roku przekazano agencji Good Taste Production, która odpowiadała za przygotowanie treści do magazynu. - To niestandardowa, czysto reklamowa akcja z okazji festiwalu Santander Letnie Brzmienia – podkreśliła Magdalena Ilkiewicz, communications manager w Bauerze.

Wydanie specjalne zostało przygotowane w związku z muzycznym projektem specjalnym Babie Lato. Podczas festiwalu na jednej scenie wystąpiły artystki: Brodka, Margaret i Rosalie.

Licencja na użycie nazwy "Bravo"

Właśnie one pojawiły się na okładce numeru "Bravo" dostępnego zarówno w bezpłatnej wersji papierowej, jak i cyfrowej. W wydaniu są muzyczne quizy, porady ekspertów, a także plakaty muzyków, horoskopy i porady psychologiczne, opracowane przez fundację SEXEDPL oraz inicjatywę społeczną Młode Głowy.

Czytaj też: Santander Bank Polska promuje festiwal Santander Letnie Brzmienia

Ostatnie wydanie dwutygodnika „Bravo” w Polsce ukazało się 27 grudnia 2017 roku. Jak tłumaczył wówczas Maciej Brzozowski, dyrektor PR w Bauerze, decyzja o zamknięciu tytułu związana była m.in. ze zmianami preferencji i sposobu konsumpcji mediów przez czytelników, do których pismo było kierowane.

Czytaj też: Monika Brodka w spocie Muzeum Powstania Warszawskiego. Projekt artystyczny "WAWA"

(MZD, 16.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.