W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 16, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Po latach ukazało się wydanie specjalne magazynu "Bravo"

Za przygotowanie wydania specjalnego odpowiadały Agnieszka Andrzejewska i Marta Lubartowska (fot. materiały prasowe)

Po latach ukazało się wydanie specjalne magazynu dla młodzieży „Bravo”. Wydawnictwo Bauer przekazało licencję i layout na przygotowanie numeru z okazji festiwalu Santander Letnie Brzmienia.

Jak tłumaczą przedstawiciele Wydawnictwa Bauer, licencję i szablon layoutu z lat 90. i 2000 roku przekazano agencji Good Taste Production, która odpowiadała za przygotowanie treści do magazynu. - To niestandardowa, czysto reklamowa akcja z okazji festiwalu Santander Letnie Brzmienia – podkreśliła Magdalena Ilkiewicz, communications manager w Bauerze.

Wydanie specjalne zostało przygotowane w związku z muzycznym projektem specjalnym Babie Lato. Podczas festiwalu na jednej scenie wystąpiły artystki: Brodka, Margaret i Rosalie.

Licencja na użycie nazwy "Bravo"

Właśnie one pojawiły się na okładce numeru "Bravo" dostępnego zarówno w bezpłatnej wersji papierowej, jak i cyfrowej. W wydaniu są muzyczne quizy, porady ekspertów, a także plakaty muzyków, horoskopy i porady psychologiczne, opracowane przez fundację SEXEDPL oraz inicjatywę społeczną Młode Głowy.

Czytaj też: Santander Bank Polska promuje festiwal Santander Letnie Brzmienia

Ostatnie wydanie dwutygodnika „Bravo” w Polsce ukazało się 27 grudnia 2017 roku. Jak tłumaczył wówczas Maciej Brzozowski, dyrektor PR w Bauerze, decyzja o zamknięciu tytułu związana była m.in. ze zmianami preferencji i sposobu konsumpcji mediów przez czytelników, do których pismo było kierowane.

Czytaj też: Monika Brodka w spocie Muzeum Powstania Warszawskiego. Projekt artystyczny "WAWA"

(MZD, 16.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.