Agencja Bridge2Fun przygotowała kampanię z okazji 10-lecia istnienia
Spot powstał z fragmentów kampanii zrealizowanych przez agencję w czasie dekady działalności (screen: YouTube/VISUALSUPPLIER)
Agencja Bridge2Fun z okazji 10-lecia istnienia przygotowała kampanię podsumowującą jej historię i osiągnięcia.
Kampania trafiła na YouTube, LinkedIn i kanały social mediów agencji, będzie także wykorzystywana w mailingach. Spot powstał z fragmentów kampanii zrealizowanych przez agencję w czasie dekady działalności.
Czytaj też: Crafty SPR Awards 2025 przyznane. Moon Films domem produkcyjnym roku
– Kiedy startowało Bridge2Fun w 2015 roku, to wszyscy wierzyli Fukuyamie, że historia się skończyła, Harari twierdził, że pokonaliśmy czterech jeźdźców apokalipsy: wojnę, głód, zarazę i śmierć, oraz że AI zmieni nas w bogów. Nie wszyscy w marketingu wiedzieli, kto to Byron Sharp ani nawet Kahneman. Po dziesięciu latach wszyscy wiemy, że nie ma czegoś takiego jak "zawsze" i "nigdy" oraz że niewiele jest stałych w życiu – komentuje Rafał Baran, prezes, założyciel i współwłaściciel agencji reklamowej Bridge2Fun.
– Kiedy zakładaliśmy agencję, wiedzieliśmy dwie rzeczy. Po pierwsze trzeba mieć różne umiejętności w zmieniających się okolicznościach, a hybrydowe podejście do myślenia i budowy zespołu jest obietnicą sukcesu. Po drugie ludzie lubią rozrywkę i opowieści. I zawsze ją będą lubić niezależnie od tego, czy w epoce kamienia przy ognisku, czy w greckim teatrze i Koloseum, czy w Globe Theatre, czy przy radiu, telewizorze, czy w końcu na trzech ekranach i w social mediach. Dlatego warto być specjalistą w rozrywce – opowiada.
Rafał Baran został AdManem Roku 2017 w kategorii Agencje Reklamowe.
Czytaj też: 24/7 Communication i K+Group dostały najwięcej nominacji do Złotych Spinaczy
(AMS, 14.10.2025)










