Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 28, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Parada Wolności wkrótce startuje z kampanią promocyjną. Główne uderzenie po weekendzie

Impreza znikła z miasta w 2002 roku, ale odrodziła się rok temu (screen: YouTube/Parada Wolności)

Po 30 lipca ruszy kampania reklamowa łódzkiej Parady Wolności.

Jak wyjaśnia Rafał Baran, prezes i współwłaściciel agencji Bridge2Fun, a także główny producent Parady Wolności, niektóre elementy kampanii wystartowały już wcześniej (m.in. trwa już w mediach patronackich i ScreenNetwork, ruszyła promocja na TikToku), ale główne uderzenie zaplanowane jest po weekendzie, kiedy świętowane będą 600. urodziny Łodzi (28-30 lipca). Zaplanowano działania w kanałach social media, telewizji i outdoorze, a także komunikację PR. Autorem kampanii jest agencja Bridge2Fun.

Czytaj też: Warszawa zapłaci 145 tys. złotych za promocję w "Pytaniu na śniadanie"

Producentem tegorocznej edycji Parady Wolności ponownie będzie należąca do Rafała Barana spółka Dissolve Festival. Otrzyma 1 mln zł od miasta na organizację wydarzenia. Wyłączną licencję do korzystania ze znaku towarowego Parada Wolności ma Bridge2Fun.

Organizowana od 1996 roku impreza znikła z miasta w 2002 roku, odrodziła się w roku ubiegłym. Najnowszą zaplanowano na sobotę 26 sierpnia, w ramach całorocznych obchodów 600 lat Łodzi.

Czytaj też: SKM SAR będzie interweniować w sprawie nierozstrzygniętego przetargu firmy Wawel

(AMS, 28.07.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.