Parada Wolności wkrótce startuje z kampanią promocyjną. Główne uderzenie po weekendzie
Impreza znikła z miasta w 2002 roku, ale odrodziła się rok temu (screen: YouTube/Parada Wolności)
Po 30 lipca ruszy kampania reklamowa łódzkiej Parady Wolności.
Jak wyjaśnia Rafał Baran, prezes i współwłaściciel agencji Bridge2Fun, a także główny producent Parady Wolności, niektóre elementy kampanii wystartowały już wcześniej (m.in. trwa już w mediach patronackich i ScreenNetwork, ruszyła promocja na TikToku), ale główne uderzenie zaplanowane jest po weekendzie, kiedy świętowane będą 600. urodziny Łodzi (28-30 lipca). Zaplanowano działania w kanałach social media, telewizji i outdoorze, a także komunikację PR. Autorem kampanii jest agencja Bridge2Fun.
Czytaj też: Warszawa zapłaci 145 tys. złotych za promocję w "Pytaniu na śniadanie"
Producentem tegorocznej edycji Parady Wolności ponownie będzie należąca do Rafała Barana spółka Dissolve Festival. Otrzyma 1 mln zł od miasta na organizację wydarzenia. Wyłączną licencję do korzystania ze znaku towarowego Parada Wolności ma Bridge2Fun.
Organizowana od 1996 roku impreza znikła z miasta w 2002 roku, odrodziła się w roku ubiegłym. Najnowszą zaplanowano na sobotę 26 sierpnia, w ramach całorocznych obchodów 600 lat Łodzi.
Czytaj też: SKM SAR będzie interweniować w sprawie nierozstrzygniętego przetargu firmy Wawel
(AMS, 28.07.2023)