SKM SAR będzie interweniować w sprawie nierozstrzygniętego przetargu firmy Wawel

Wawel ma w portoflio takie marki, jak: Malaga, Kasztanki, TikiTaki, Królewskie Mleczko, Żelki jak Smok, Żelki Travelki
Po publikacji w "Presserwisie" o tym, że firma Wawel kilkuetapowy przetarg zakończyła bez wyłonienia zwycięzcy, interwencję w sprawie podejmuje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Jak wyjaśnia Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SKM SAR, przeprowadzono już rozmowy z agencjami biorącymi udział w tym przetargu. - Przyglądamy się tej sprawie i chcemy podjąć rozmowy z firmą Wawel i w razie potrzeby przedsięwziąć odpowiednie kroki - zapewnia Tyszkiewicz. SAR poinformuje o wynikach tych rozmów.
Producent słodyczy, który od początku marca br. wybierał w przetargu agencję reklamową, w finale postępowania zrezygnował z jej wyboru. Agencje nie otrzymały zwrotu kosztów udziału w przetargu.
(AMS, 27.07.2023)
