Santander Bank Polska na Spotify promuje cyberbezpieczeństwo
Celem kampanii jest dotarcie do szerokiego kręgu odbiorców z informacjami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa (fot. materiały prasowe)
Santander Bank Polska startuje z kampanią "Nie wierz w bajki", która prowadzona jest na Spotify.
Kampania, prowadzona pod hasłem "Nie wierz w bajki", ma charakter wizerunkowy i edukacyjny, a jej celem jest dotarcie do szerokiego kręgu odbiorców z informacjami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa.
Każda z bajek opowiadanych w kampanii ("Alibaba i 40 smsów", "Kot bez butów", "Lis i kruczek", "O dwóch takich, co okradli księżyc", "Dziadek bez kokosów") bierze pod lupę wybrane cyberzagrożenia związane z finansami, bankowością, pieniędzmi. Opowiadają one o tych zagrożeniach i zachęcają do przekazania wiedzy bliskim, szczególnie osobom starszym, by zwiększyć również ich świadomość na temat oszustw internetowych.
Działania właśnie się rozpoczynają i będą prowadzone również w radiu oraz w obszarze SEM. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Dentsu X, za przygotowanie kampanii odpowiada Aleph.
(AMS, 15.11.2024)