Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 10, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Papaya Films wybrane przez Gerety na polskie studio produkcyjne roku

Papaya w swoim zgłoszeniu pokazało m.in. spot dla McDonald's – "Zimę najlepiej spędzać razem" (screen: YouTube/McDonald's Polska)

Gerety Awards wybrało Papaya Films na polskie studio produkcyjne roku. Wyboru dokonało lokalne jury, oceniając portfolio na podstawie pięciominutowych filmów, które przedstawiały trzy projekty wyprodukowane w ciągu ostatniego roku.

Papaya w swoim zgłoszeniu pokazało spoty dla Porsche ("We the Wave"), McDonald's ("Zimę najlepiej spędzać razem") i Peachaus ("Naked Talks").

Czytaj też: Agencja Publicon w czasach AI podkreśla ludzki wymiar we współpracy z klientem

Justyna Górniak, chief growth officer Papaya, podkreśliła, jak dumna jest z tej nagrody. – W Papaya Films stawiamy sobie za cel, aby tworzone przez nas treści były nie tylko kreatywne i atrakcyjne wizualnie, ale też wykraczały poza to, poruszały ważne tematy i prowokowały do dyskusji. Cieszymy się, że zostało to nie tylko dostrzeżone, ale i docenione.

Czytaj też: Brand New Galaxy zmienia się w Assembly

(KAP, 10.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.