Papaya Films wybrane przez Gerety na polskie studio produkcyjne roku
Papaya w swoim zgłoszeniu pokazało m.in. spot dla McDonald's – "Zimę najlepiej spędzać razem" (screen: YouTube/McDonald's Polska)
Gerety Awards wybrało Papaya Films na polskie studio produkcyjne roku. Wyboru dokonało lokalne jury, oceniając portfolio na podstawie pięciominutowych filmów, które przedstawiały trzy projekty wyprodukowane w ciągu ostatniego roku.
Papaya w swoim zgłoszeniu pokazało spoty dla Porsche ("We the Wave"), McDonald's ("Zimę najlepiej spędzać razem") i Peachaus ("Naked Talks").
Czytaj też: Agencja Publicon w czasach AI podkreśla ludzki wymiar we współpracy z klientem
Justyna Górniak, chief growth officer Papaya, podkreśliła, jak dumna jest z tej nagrody. – W Papaya Films stawiamy sobie za cel, aby tworzone przez nas treści były nie tylko kreatywne i atrakcyjne wizualnie, ale też wykraczały poza to, poruszały ważne tematy i prowokowały do dyskusji. Cieszymy się, że zostało to nie tylko dostrzeżone, ale i docenione.
Czytaj też: Brand New Galaxy zmienia się w Assembly
(KAP, 10.06.2024)