Agencja Publicon w czasach AI podkreśla ludzki wymiar we współpracy z klientem
Publicon w portfolio klientów ma takich klientów, jak: Orlen Team, Tarczyński, Travelist.pl, Echo Investment, Skanska, PZFD Wrocław, LG, 3M, Acer, Marriott
Agencja Publicon, która od 18 lat jest na rynku, wprowadziła zmiany w swoim pozycjonowaniu i odświeża komunikację wizualną.
Nowy claim agencji – „Human Touch” – ma podkreślać, jak ważny w dobie sztucznej inteligencji jest ludzki wymiar współpracy z klientem.
Czytaj też: Zmiany w zarządzie Grupy Empik. Nowe osoby, Karol Ignatowicz został COO
"W debacie o AI i zastępowalności poszczególnych branż i usług algorytmem – to jest nasza odpowiedź na pytanie o przyszłość branży" – informuje Michał Ulidis, creative director w Publicon.
Publicon na początku zajmowała się tylko PR, ale teraz jest agencją 360 stopni.
Czytaj też: AI przepisze na wczoraj. Sztuczna inteligencja świetnie spisuje wywiady. WARSZTAT
(AMS, 05.06.2024)