Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 05, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Publicon w czasach AI podkreśla ludzki wymiar we współpracy z klientem

Publicon w portfolio klientów ma takich klientów, jak: Orlen Team, Tarczyński, Travelist.pl, Echo Investment, Skanska, PZFD Wrocław, LG, 3M, Acer, Marriott

Agencja Publicon, która od 18 lat jest na rynku, wprowadziła zmiany w swoim pozycjonowaniu i odświeża komunikację wizualną.

Nowy claim agencji – „Human Touch” – ma podkreślać, jak ważny w dobie sztucznej inteligencji jest ludzki wymiar współpracy z klientem.

Czytaj też: Zmiany w zarządzie Grupy Empik. Nowe osoby, Karol Ignatowicz został COO

"W debacie o AI i zastępowalności poszczególnych branż i usług algorytmem – to jest nasza odpowiedź na pytanie o przyszłość branży" – informuje Michał Ulidis, creative director w Publicon.

Publicon na początku zajmowała się tylko PR, ale teraz jest agencją 360 stopni.

Czytaj też: AI przepisze na wczoraj. Sztuczna inteligencja świetnie spisuje wywiady. WARSZTAT

(AMS, 05.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.