Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 21, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wyborcza.pl przez rok straciła 2 tys. cyfrowych subskrypcji. "Koncentrujemy się na monetyzacji"

W trzecim kwartale 2023 roku udział wpływów cyfrowych w przychodach „Gazety Wyborczej” wyniósł 41,2 proc. i był wyższy o 1,4 pkt proc. niż w tym samym okresie 2022 (screen: Wyborcza.pl)

Na koniec trzeciego kwartału 2023 roku serwis internetowy "Gazety Wyborczej" – Wyborcza.pl (Agora) – miał 292 tys. cyfrowych subskrypcji – podano podczas prezentacji wyników finansowych Agory za trzeci kwartał. To o 2 tys. mniej, niż w tym samym okresie 2022 roku. Zarząd Agory tłumaczy, że firma zaczęła zwracać uwagę na przychody, a nie tylko na liczbę subskrybentów.

Prezes koncernu Bartosz Hojka spadek liczby cyfrowych subskrypcji w porównaniu z trzecim kwartałem ub.r. określił jako "poziom zbliżony do ubiegłego roku". – Od dłuższego czasu koncentrujemy się na lepszej monetyzacji już posiadanych abonamentów, co widać po rosnących przychodach cyfrowych – zaznaczył Hojka.

Czytaj też: Agent Tomek w "GW" mówi o współpracy CBA z prorządowymi dziennikarzami. Są nazwiska

W trzecim kwartale 2023 roku udział wpływów cyfrowych w przychodach "Gazety Wyborczej" wyniósł 41,2 proc. i był wyższy o 1,4 pkt proc. niż w tym samym okresie 2022 roku. Oznacza to, że wpływy cyfrowe "GW" powróciły do poziomu z drugiego kwartału 2021 roku. Agora podawała, że wtedy przychody cyfrowe "GW" stanowiły 41 proc. jej całkowitych wpływów. Wówczas Wyborcza.pl miała 258,2 cyfrowych subskrypcji.

Obecnie najtańsza wersja subskrypcji Wyborcza.pl (Pakiet Podstawowy) kosztuje 26 zł miesięcznie, a najdroższa (Pakiet Klubowy) 52 zł miesięcznie lub 624 zł za rok.

Czytaj też: Samuel Pereira zapewnia, że już pozwał Tomasza Lisa za „portugalską znajdę”

(MAK, 21.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.