Media planują kolejne debaty prezydenckie przed drugą turą  |  Ruszył konkurs KRRiT  |  Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Media planują kolejne debaty prezydenckie przed drugą turą  |  Ruszył konkurs KRRiT  |  Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Media planują kolejne debaty prezydenckie przed drugą turą  |  Ruszył konkurs KRRiT  |  Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 21, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wyborcza.pl przez rok straciła 2 tys. cyfrowych subskrypcji. "Koncentrujemy się na monetyzacji"

W trzecim kwartale 2023 roku udział wpływów cyfrowych w przychodach „Gazety Wyborczej” wyniósł 41,2 proc. i był wyższy o 1,4 pkt proc. niż w tym samym okresie 2022 (screen: Wyborcza.pl)

Na koniec trzeciego kwartału 2023 roku serwis internetowy "Gazety Wyborczej" – Wyborcza.pl (Agora) – miał 292 tys. cyfrowych subskrypcji – podano podczas prezentacji wyników finansowych Agory za trzeci kwartał. To o 2 tys. mniej, niż w tym samym okresie 2022 roku. Zarząd Agory tłumaczy, że firma zaczęła zwracać uwagę na przychody, a nie tylko na liczbę subskrybentów.

Prezes koncernu Bartosz Hojka spadek liczby cyfrowych subskrypcji w porównaniu z trzecim kwartałem ub.r. określił jako "poziom zbliżony do ubiegłego roku". – Od dłuższego czasu koncentrujemy się na lepszej monetyzacji już posiadanych abonamentów, co widać po rosnących przychodach cyfrowych – zaznaczył Hojka.

Czytaj też: Agent Tomek w "GW" mówi o współpracy CBA z prorządowymi dziennikarzami. Są nazwiska

W trzecim kwartale 2023 roku udział wpływów cyfrowych w przychodach "Gazety Wyborczej" wyniósł 41,2 proc. i był wyższy o 1,4 pkt proc. niż w tym samym okresie 2022 roku. Oznacza to, że wpływy cyfrowe "GW" powróciły do poziomu z drugiego kwartału 2021 roku. Agora podawała, że wtedy przychody cyfrowe "GW" stanowiły 41 proc. jej całkowitych wpływów. Wówczas Wyborcza.pl miała 258,2 cyfrowych subskrypcji.

Obecnie najtańsza wersja subskrypcji Wyborcza.pl (Pakiet Podstawowy) kosztuje 26 zł miesięcznie, a najdroższa (Pakiet Klubowy) 52 zł miesięcznie lub 624 zł za rok.

Czytaj też: Samuel Pereira zapewnia, że już pozwał Tomasza Lisa za „portugalską znajdę”

(MAK, 21.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.