Alior Bank uruchomił kampanię promującą konto dla młodych w radiu i internecie

Kampanię przygotował wewnętrzny dział marketingu Alior Banku (fot. materiały prasowe)
Alior Bank uruchomił kampanię promującą Konta dla Młodych. W działaniach skupia skupia się na korzyściach dla nastolatków, takich jak brak opłat za kartę do ukończenia 18. roku życia i darmowe przelewy internetowe.
Z kampanią prezentującą Konto dla Młodych będzie można spotkać się w tradycyjnym radiu w stacjach: RMF, RMF Maxx, ESKA, SuperNowa, Plus, VOX, Muzo FM, Wnet, Doxa, na platformie muzycznej Spotify oraz w social mediach, m.in. na Instagramie i TikToku.
Czytaj też: Nowy format reklamy na polskim Snapchacie
Kampanii towarzyszy akcja edukacji finansowej wśród nastolatków. Wiosną 2023 roku Fundacja Alior Banku przeprowadziła największe w Polsce badanie dotyczące poziomu wiedzy ekonomicznej uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych. Raport objął także świadomość uczniów w podejmowaniu codziennych decyzji finansowych.
Wyniki pokazały, że ponad połowa ósmoklasistów i więcej niż 75 proc. uczniów trzeciej klasy szkoły średniej korzysta z usług bankowych, w tym często z kont oszczędnościowych. Nastolatkowie w ponad 80 proc. chętniej używają mobilnych aplikacji bankowych niż wersji desktopowej, wolą też płacić elektronicznie niż gotówką. Raport pokazał, że uczniowie coraz chętniej odchodzą od korzystania z karty płatniczej na rzecz smartfonów i zegarków.
Za działania odpowiada departament marketingu Alior Banku, którego dyrektorką jest Magdalena Lewicka. Działania PR wspiera Clear Communication Group.
Czytaj też: Siatkarz Karol Kłos zachęca do korzystania z InPost Fresh
(KAP, 15.09.2023)
