Inluencerzy uczą influencingu w akcji promocyjnej Alior Banku
Alior Bank współpracuje z agencją kreatywną PZL (fot. materiały prasowe)
Alior Bank uruchomił akcję promocyjną, w której młodzi posiadacze konta w banku mogą wygrać warsztaty influencerskie z Karolem "Blowkiem" Gązwą i Agą Grzelak.
Alior Bank chce wesprzeć najmłodszych klientów w realizacji ich marzeń i wraz z Mastercard przygotował konkurs z nagrodami. W jego ramach 15 osób w wieku 13-17 lat zyska szansę na udział w warsztatach z jednymi z najpopularniejszych w Polsce influencerów. W trakcie spotkania twórcy będą pokazywali młodym fanom, w jaki sposób prowadzić działania w social mediach, aby – tworząc interesujące treści – budować zasięgi.
Czytaj też: GymBeam ogłasza nową współpracę z influencerami sportowymi
Uczestników do konkursu mogą zgłosić rodzice, którzy założyli lub założą im Konto dla Młodych w Alior Banku wraz z kartą Mastercard, a nastolatkowie zrealizują jedną transakcję za pomocą karty czy telefonu. Oprócz tego młodzi dostaną zadanie do wykonania, polegające na przygotowaniu zdjęcia lub filmu, w którym opowiedzą o tym, jaką pasję chcą pokazać światu.
Alior Bank współpracuje z agencją marketingową PZL, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają agencje Sigma Bis (media tradycyjne) oraz Mets (online).
Czytaj też: PKN Orlen przestaje sponsorować Huberta Hurkacza
(KAP, 27.01.2023)