Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 27, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

GymBeam ogłasza nową współpracę z influencerami sportowymi

Anna Karcz jest zawodniczką bikini fitness, która zachęca Polaków do aktywności fizycznej i zdrowego odżywiania (fot. materiały prasowe)

GymBeam rozpoczyna współpracę z influencerami sportowymi. Do grona jej ambasadorów dołączyli Anna Karcz, Adam Modzelewski – znany w internecie jako „ajthepolishamerican” – Natalia Grzyb oraz Anna Hryshchenko i Mariusz Mróz. Celem współpracy ma być zwiększenie rozpoznawalności marki i promocja produktów w mediach społecznościowych.

"Marka od lat stawia na współpracę z topowymi influencerami, którzy mają szeroką publiczność i działają na wielu platformach. W GymBeam stawiamy na ambasadorów, których wartości są spójne z ideą i wizją naszej marki. Współpraca z influencerami to jedna z nieodłącznych części strategii marketingowej GymBeam. Jesteśmy przekonani, że powiększając nasz team o kolejne osoby ze świata fitness, dotrzemy do nowych odbiorców, którzy nam zaufają i dołączą do grona naszych stałych klientów" – mówi Peter Rak, country manager GymBeam.

Czytaj też: Carat oficjalnie wygrywa obsługę mediową Ryanair

Anna Karcz jest zawodniczką bikini fitness, która zachęca Polaków do aktywności fizycznej i zdrowego odżywiania. Pasją dzieli się ze swoją ponad 200-tys. publicznością na Instagramie, jest też autorką książek kulinarnych i przepisów, które publikuje na drugim profilu – tugotujemy. Prowadzi też kanał na YouTube, gdzie zebrała już ponad 110 tys. subskrybentów, oraz konto na TikToku, które obserwuje ponad 107 tys. użytkowników.

Adam Modzelewski w mediach społecznościowych występuje pod pseudonimem ajthepolishamerican, znany również jako AJ, AJPA czy EJDŻEJ. Jego kanał w serwisie YouTube zgromadził 310 tys. subskrybentów, a filmy mają ponad 62 miliony wyświetleń. AJ dzieli się z fanami relacjami z codziennych treningów na siłowni, poradami dotyczącymi diety również za pośrednictwem Instagrama (ponad 140 tys. obserwatorów) oraz TikToka, gdzie śledzi go ponad 205 tys. obserwatorów.

Czytaj też: Twitter zmniejszył wpływy z reklam o ponad 70 proc.

Natalia Grzyb to licencjonowana trenerka personalna i czynna zawodniczka sportów sylwetkowych, zdobyła m.in. tytuł wicemistrzyni świata i Europy w kategorii Wellness. Autorskie porady dotyczące żywienia i treningów można śledzić na jej Instagramie, gdzie zebrała ponad 117 tys. obserwujących.

Anna Hryshchenko na co dzień zajmuje się układaniem indywidualnych planów żywieniowych i treningowych. Metamorfozy swoich podopiecznych udostępnia na Instagramie, który obserwuje ponad 85 tysięcy osób. Z kolei na TikToku influencerki obserwujący znajdą ćwiczenia pozwalające wymodelować sylwetkę.

Mariusz Mróz na instagramowym profilu dzieli się poradami dietetycznymi. W postach znaleźć można m.in. wskazówki dotyczące powstrzymania apetytu czy skutecznych metod redukcji masy ciała. Na Facebookowym profilu, który śledzi ponad 187 tys. osób, Mróz udostępnia metamorfozy swoich podopiecznych.

Czytaj też: Czesław Mozil w kampanii piwa Kozel. Gra słów "Nazwij go po Cześku"

Marka GymBeam powstała w 2014 roku na Słowacji, obecnie działa na 15 rynkach, m.in. w Czechach, Rumunii, Chorwacji, Bułgarii, Ukrainie, Słowenii, Niemczech, we Włoszech i na Węgrzech. W sprzedaży ma odżywki dla sportowców, zdrową żywność, odzież sportową itp. Produkty polecane przez Annę Karcz, Natalię Grzyb, Adama Modzelewskiego, Annę Hryshchenko i Mariusza Mroza można znaleźć na stronie GymBeam i na profilach twórców w mediach społecznościowych.

Na początku br. GymBeam ruszył w Polsce z pierwszą kampanią telewizyjną.

Czytaj też: PKN Orlen przestaje sponsorować Huberta Hurkacza

(AMS, 27.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.