GymBeam ogłasza nową współpracę z influencerami sportowymi
Anna Karcz jest zawodniczką bikini fitness, która zachęca Polaków do aktywności fizycznej i zdrowego odżywiania (fot. materiały prasowe)
GymBeam rozpoczyna współpracę z influencerami sportowymi. Do grona jej ambasadorów dołączyli Anna Karcz, Adam Modzelewski – znany w internecie jako „ajthepolishamerican” – Natalia Grzyb oraz Anna Hryshchenko i Mariusz Mróz. Celem współpracy ma być zwiększenie rozpoznawalności marki i promocja produktów w mediach społecznościowych.
"Marka od lat stawia na współpracę z topowymi influencerami, którzy mają szeroką publiczność i działają na wielu platformach. W GymBeam stawiamy na ambasadorów, których wartości są spójne z ideą i wizją naszej marki. Współpraca z influencerami to jedna z nieodłącznych części strategii marketingowej GymBeam. Jesteśmy przekonani, że powiększając nasz team o kolejne osoby ze świata fitness, dotrzemy do nowych odbiorców, którzy nam zaufają i dołączą do grona naszych stałych klientów" – mówi Peter Rak, country manager GymBeam.
Czytaj też: Carat oficjalnie wygrywa obsługę mediową Ryanair
Anna Karcz jest zawodniczką bikini fitness, która zachęca Polaków do aktywności fizycznej i zdrowego odżywiania. Pasją dzieli się ze swoją ponad 200-tys. publicznością na Instagramie, jest też autorką książek kulinarnych i przepisów, które publikuje na drugim profilu – tugotujemy. Prowadzi też kanał na YouTube, gdzie zebrała już ponad 110 tys. subskrybentów, oraz konto na TikToku, które obserwuje ponad 107 tys. użytkowników.
Adam Modzelewski w mediach społecznościowych występuje pod pseudonimem ajthepolishamerican, znany również jako AJ, AJPA czy EJDŻEJ. Jego kanał w serwisie YouTube zgromadził 310 tys. subskrybentów, a filmy mają ponad 62 miliony wyświetleń. AJ dzieli się z fanami relacjami z codziennych treningów na siłowni, poradami dotyczącymi diety również za pośrednictwem Instagrama (ponad 140 tys. obserwatorów) oraz TikToka, gdzie śledzi go ponad 205 tys. obserwatorów.
Czytaj też: Twitter zmniejszył wpływy z reklam o ponad 70 proc.
Natalia Grzyb to licencjonowana trenerka personalna i czynna zawodniczka sportów sylwetkowych, zdobyła m.in. tytuł wicemistrzyni świata i Europy w kategorii Wellness. Autorskie porady dotyczące żywienia i treningów można śledzić na jej Instagramie, gdzie zebrała ponad 117 tys. obserwujących.
Anna Hryshchenko na co dzień zajmuje się układaniem indywidualnych planów żywieniowych i treningowych. Metamorfozy swoich podopiecznych udostępnia na Instagramie, który obserwuje ponad 85 tysięcy osób. Z kolei na TikToku influencerki obserwujący znajdą ćwiczenia pozwalające wymodelować sylwetkę.
Mariusz Mróz na instagramowym profilu dzieli się poradami dietetycznymi. W postach znaleźć można m.in. wskazówki dotyczące powstrzymania apetytu czy skutecznych metod redukcji masy ciała. Na Facebookowym profilu, który śledzi ponad 187 tys. osób, Mróz udostępnia metamorfozy swoich podopiecznych.
Czytaj też: Czesław Mozil w kampanii piwa Kozel. Gra słów "Nazwij go po Cześku"
Marka GymBeam powstała w 2014 roku na Słowacji, obecnie działa na 15 rynkach, m.in. w Czechach, Rumunii, Chorwacji, Bułgarii, Ukrainie, Słowenii, Niemczech, we Włoszech i na Węgrzech. W sprzedaży ma odżywki dla sportowców, zdrową żywność, odzież sportową itp. Produkty polecane przez Annę Karcz, Natalię Grzyb, Adama Modzelewskiego, Annę Hryshchenko i Mariusza Mroza można znaleźć na stronie GymBeam i na profilach twórców w mediach społecznościowych.
Na początku br. GymBeam ruszył w Polsce z pierwszą kampanią telewizyjną.
Czytaj też: PKN Orlen przestaje sponsorować Huberta Hurkacza
(AMS, 27.01.2023)