Carat oficjalnie wygrywa obsługę mediową Ryanair
Carat kupuje media dla Ryanair na 12 rynkach europejskich (fot. Wikipedia.org)
Należąca do koncernu Dentsu agencja mediowa Carat wygrała przetarg na zakup i planowanie mediów dla linii lotniczych Ryanair.
Wygrany przetarg dotyczy 12 rynków europejskich marki, w tym Polski. Umowa została zawarta na czas nieokreślony. Do najważniejszych zadań agencji będzie należeć m.in. opracowanie strategii mediowej i obsługa kampanii mediowych we wszystkich kanałach komunikacji.
O zwycięstwie Carat w przetargu Ryanair "Presserwis" informował we wrześniu ub.r. Teraz informacja została potwierdzona oficjalnie przez przedstawicieli agencji. "Ta wygrana to dowód na to, że jesteśmy skuteczną agencją mediową działającą na najwyższym światowym poziomie" - powiedziała Ilona Szynkowska, group account direcotr, dentsu Polska.
(KAP, 26.01.2023)