Czesław Mozil w kampanii piwa Kozel. Gra słów "Nazwij go po Cześku"
Czesław Mozil zaprasza od mieszania gatunków piwa Kozel (fot. materiały prasowe)
25 stycznia rozpoczyna się „Kozel Mix” - aktywacja piwa Kozel - marki Kompanii Piwowarskiej.
Konkurs jest elementem kampanii „Nazwij go po Cześku”, której twarzą jest Czesław Mozil. Uczestnicy zabawy muszą wejść na stronę konkursu, aby w formie wirtualnej zabawy łączyć w różnych proporcjach piwa Kozel Ležák i Kozel Černý. Dla autorów najciekawszych mieszanek piwa i nazw przygotowano 100 zestawów kufli. Konkurs potrwa do 31 marca.
Za koncepcję kreatywną, działania digital i wsparcie PR odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Produkcją zajął się dom produkcyjny Moon Films, zaplanowaniem i zakupem mediów - Zenith.
(AMS, 25.01.2023)