Siatkarz Karol Kłos zachęca do korzystania z InPost Fresh
Po dwóch latach od uruchomienia aplikacja InPost Fresh ma ponad milion pobrań (fot. materiały prasowe)
W środę 13 września wystartowała kampania wizerunkowa aplikacji InPost Fresh oferującej zakupy z dostawą. Gwiazdą kampanii jest Karol Kłos, siatkarz Asseco Resovii Rzeszów i reprezentant Polski.
Kampania emitowana jest w internetowych serwisach streamingowych (Player, Polsat Box), serwisach mediowych, kanałach digital i kinach. Hasłem przewodnim kampanii jest "Karol Kłos porzuca siatkę dla InPost" - to gra słów, która podkreśla, że zawodnik rezygnuje z tradycyjnych zakupów na rzecz korzystania z aplikacji InPost Fresh.
Za pomysł i koncepcję kreatywną odpowiada agencja Supermarket prowadzona przez Piotra Stawowiaka i Pawła Czartoryskiego. Reżyserem spotu jest Maciej Kowalczuk. Wideo zostało wyprodukowane przez dom produkcyjny Tank.
(KAP, 14.09.2023)