Sigma Bis zaplanuje i kupi media tradycyjne dla Alior Banku

Alior Bank kieruje ofertę zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych (screen Youtube.com/Alior Bank)
Alior Bank został klientem Sigma Bis, agencji należącej do PKN Orlen i PZU. Sigma Bis zajmie się planowaniem i zakupem mediów tradycyjnych dla banku, a agencja Mets nadal będzie obsługiwać go w internecie.
Za planowanie działań telewizyjnych i digital Alior Banku odpowiadała dotychczas agencja Mets (należy do GroupM). Alior Bank w niemalże 32 proc. należy obecnie do PZU, grupa tego państwowego ubezpieczyciela jest też udziałowcem agencji Sigma Bis, która teraz będzie kupować i planować media tradycyjne Alior Banku. Mets zachowa budżety na działania digitalowe.
Zarówno przedstawiciele Alior Banku, jak i Sigmy Bis nie skomentowali zakresu współpracy, jak i tego, w jaki sposób została nawiązana.
Sigma Bis obsługuje należące do Skarbu Państwa podmioty z grup: PZU, Energa i PKN Orlen.
(KAP, 26.08.2021)
