Sieć cyfrowej reklamy audio AudioXi w Polsce
AudioXi umożliwia marketerom kierowanie reklam do odbiorców na podstawie szeregu zmiennych (fot. materiały prasowe)
Grupa RMF wprowadziła do Polski sieć cyfrowej reklamy audio AudioXi.
AudioXi to sieć łącząca reklamodawców z odbiorcami treści audio. Oferuje dostęp do potencjalnych klientów o konkretnych cechach zdefiniowanych przez reklamodawcę, a nie na podstawie obecności na danych stronach czy też kanałach radiowych online.
Platforma umożliwia marketerom kierowanie reklam do odbiorców na podstawie szeregu zmiennych, w tym miejsca zamieszkania, wieku, płci, zainteresowań, typu urządzenia, formatu treści (radio, strumieniowe przesyłanie muzyki, podcasty).
Sieć AudioXi w wersji beta działa od sierpnia, w tym czasie pozyskano do współpracy blisko 30 wydawców treści audio w radiu cyfrowym, strumieniowym przesyłaniu muzyki i podcastach. Obejmuje nie tylko rozgłośnie Grupy RMF, ale także rozgłośnie lokalne, jak Radio Kolor, Radio Piekary, Radio Piekary, Radio Kraków czy Radio Gdańsk oraz usługi podcastów i streamingu, m.in. RMF ON i sieć AdWave, w skład której wchodzi m.in. serwis Deezer.
Jak podano w komunikacie, obecnie trwają rozmowy z kolejnymi nadawcami i wydawcami – producentami contentu audio na polskim rynku. W najbliższym czasie do sieci dołączyć ma Grupa Radiowa Time.
Uruchomienie AudioXi w Polsce następuje po Irlandii, Portugalii i Słowacji.
(KOZ, 23.11.2023)