H2O Creative realizuje kompleksową kampanię dla Lay's
To już kolejna w tym roku kampania, którą realizuje H2O dla marki Lay’s (screen: YouTube/laysnews)
PepsiCo wraca z loterią wrzutkową Lay’s, czyli banknotami, które będzie można znaleźć w wybranych paczkach chipsów.
1,5 mln zł – tyle przeznaczyła PepsiCo na nagrody w loterii marki Lay’s, w nowej odsłonie komunikowanej hasłem "Poczuj smak wygranej".
Czytaj też: Marka Old Spice rusza z kampanią odwołującą się do "Wiedźmina"
Agencja H2O Creative odpowiedzialna jest za całościową obsługę akcji – strategię komunikacji, materiały promocyjne, kampanię digitalową, w tym w social mediach, KV oraz produkcję spotu telewizyjnego. To już kolejna w tym roku kampania, którą realizuje H2O dla marki Lay’s.
"»Kasa w paczkach« to jedna z najpopularniejszych promocji w historii marki Lay's w Polsce. Jednym z sekretów jej sukcesu jest natychmiastowa nagroda w przypadku trafienia na szczęśliwą paczkę, bez konieczności wypełniania żadnych formalności" – mówi Magdalena Olszewska, senior brand manager marki Lay’s.
Promocja potrwa aż do 11 grudnia.
Czytaj też: Nowy "Press": Żukowski i fair play w dziale sportu, a także Engelking, Smoleński, Bok i Wattpad
(AMS, 30.06.2023)