Marka Old Spice rusza z kampanią odwołującą się do "Wiedźmina"
Marka Old Spice wkracza do świata Wiedźmina, wprowadzając nową, limitowaną kolekcję nawiązującą do premiery trzeciego sezonu serialu (screen: YouTube/Old Spice)
Procter & Gamble tworzy "Odę do zapachu". Kampania marki Old Spice odwołuje się do premiery trzeciego sezonu serialu "Wiedźmin" na Netflixie.
Marka Old Spice wkracza do świata Wiedźmina, wprowadzając nową, limitowaną kolekcję nawiązującą do premiery trzeciego sezonu serialu. Debiutowi marki towarzyszy kampania reklamowa, której elementem jest "Oda do zapachu" – film opowiadający o "niepachnącym" świecie Wiedźmina, uratowanym dzięki Old Spice.
Czytaj też: Netflix zlikwidował najtańszy plan cenowy w Kanadzie. A co z cennikiem w Polsce?
Autorem "Ody do zapachu" ("Ode to smell") jest agencja W+K Portland.
Spot można obejrzeć w mediach społecznościowych, m.in. na TikToku i Instagramie. Równolegle ma miejsce kampania outdooru.
Limitowana edycja zaczyna wchodzić na europejskie rynki w lipcu, w Polsce będzie dostępna jesienią. Na razie w Polsce flagowym produktem kampanii jest The Captain, a komunikacja została skupiona na kreatywnej części projektu, czyli "Odzie" oraz strefie Old Spice "The Quest of the White Wolf", która pojawiła się w ubiegły weekend na premierze trzeciego sezonu serialu.
Czytaj też: Nowy "Press": Żukowski i fair play w dziale sportu, a także Engelking, Smoleński, Bok i Wattpad
(AMS, 30.06.2023)