Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Lipiec 19, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kraft Heinz bierze dyrektora marketingu z PepsiCo

Todd Kaplan przez dwie dekady pracy dla PepsiCo bardzo ożywił markę Pepsi (fot. Linkedin.com/in/toddkaplan)

Kiedy Todd Kaplan opuścił PepsiCo w zeszłym miesiącu, zakończył pracę pożegnalną wiadomością na LinkedIn "Bądźcie na bieżąco”. Teraz został nowym globalnym dyrektorem ds. marketingu (CMO) w Kraft Heinz.

Kaplan pomoże w kierowaniu marketingiem amerykańskiej firmy spożywczej o wartości 22 mld dol. Podlega Pedro Navio, który kilka miesięcy temu awansował na wiceprezesa wykonawczego i prezesa na Amerykę Północną.

Kaplan spędził prawie dwie dekady w PepsiCo, rozpoczynając tam karierę jako stażysta. "Miałem szczęście, że mogłem połączyć 10 karier w jedną - dzięki wszystkim moim doświadczeniom i niesamowitym ludziom, których spotkałem po drodze” - napisał w poście na LinkedIn z zeszłego miesiąca.

Niedawno zdobył rekordową liczbę 22 nagród Cannes Lions. Obejmuje to pierwsze w historii firmy Grand Prix za film "To musi być Heinz”.

(MAC, 19.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.