Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 15, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Initiative realizuje przedświąteczną kampanię Gellwe

To pierwsza w tym roku kampania marki Gellwe (screen: YouTube/Media Brands)

Należąca do FoodCare marka Gellwe uruchomiła kampanię reklamową promującą popularne produkty, jak Sernik borówkowy, Galaretka Borówkowa i Śnieżka bita śmietana. Za realizację kampanii, w tym za planowanie i zakup mediów, odpowiada agencja mediowa Initiative (Mediabrands).

To pierwsza w tym roku kampania marki Gellwe i jednocześnie kontynuacja ubiegłorocznych działań, realizowanych również przez Initiative (w efekcie wygranego przetargu agencja przedłużyła współpracę z FoodCare nawiązaną w 2022 roku). Kampania będzie prowadzona w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Marka będzie aktywna reklamowo również w internecie, m.in. w serwisie YouTube.

Billboard sponsorski przygotowała agencja Plej. Spot wyreżyserował Tomasz Knittel, a producentem jest Papaya Films.

(KAP, 15.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.