Initiative realizuje przedświąteczną kampanię Gellwe

To pierwsza w tym roku kampania marki Gellwe (screen: YouTube/Media Brands)
Należąca do FoodCare marka Gellwe uruchomiła kampanię reklamową promującą popularne produkty, jak Sernik borówkowy, Galaretka Borówkowa i Śnieżka bita śmietana. Za realizację kampanii, w tym za planowanie i zakup mediów, odpowiada agencja mediowa Initiative (Mediabrands).
To pierwsza w tym roku kampania marki Gellwe i jednocześnie kontynuacja ubiegłorocznych działań, realizowanych również przez Initiative (w efekcie wygranego przetargu agencja przedłużyła współpracę z FoodCare nawiązaną w 2022 roku). Kampania będzie prowadzona w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Marka będzie aktywna reklamowo również w internecie, m.in. w serwisie YouTube.
Billboard sponsorski przygotowała agencja Plej. Spot wyreżyserował Tomasz Knittel, a producentem jest Papaya Films.
(KAP, 15.03.2023)
