Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 08, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Niestandardowa kampania Lego. Dostosowana do kontekstu, terminu i miejsca ekspozycji

Kampania jest prowadzona na nośnikach AMS (fot. materiały prasowe)

Lego Family wykorzystuje w kampanii ofertę AMS pod nazwą Back to School. Są w niej wykorzystywane layouty nawiązujące do otoczenia billboardów.

Layouty kampanii Lego dostosowane są do kontekstu, terminu i miejsca ekspozycji (outdoor i indoor).

Czytaj też: Tarczyński z pierwszą wielokanałową zagraniczną kampanią

Łukasz Kozłowski, managing director z Initiative Media, informuje, że np. w Trójmieście  można zobaczyć plakaty z żaglówką, w okolicach ogrodów zoologicznych – layouty ze zwierzętami, przy planetarium i Centrum Nauki Kopernik w Warszawie – akademię kosmiczną.

(KAP, 08.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.