Niestandardowa kampania Lego. Dostosowana do kontekstu, terminu i miejsca ekspozycji
08.09.2022, 08:32

Kampania jest prowadzona na nośnikach AMS (fot. materiały prasowe)
Lego Family wykorzystuje w kampanii ofertę AMS pod nazwą Back to School. Są w niej wykorzystywane layouty nawiązujące do otoczenia billboardów.
Layouty kampanii Lego dostosowane są do kontekstu, terminu i miejsca ekspozycji (outdoor i indoor).
Czytaj też: Tarczyński z pierwszą wielokanałową zagraniczną kampanią
Łukasz Kozłowski, managing director z Initiative Media, informuje, że np. w Trójmieście można zobaczyć plakaty z żaglówką, w okolicach ogrodów zoologicznych – layouty ze zwierzętami, przy planetarium i Centrum Nauki Kopernik w Warszawie – akademię kosmiczną.
(KAP, 08.09.2022)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
