Karol Kilon szefem inwestycji komercyjnych w Mediabrands
Kilon ma ponad 15 lat doświadczenia w branży reklamowej (fot. Karol Kilon/LinkedIn)
Karol Kilon dołączył do Mediabrands i objął stanowisko head of commercial investment.
Kilon przez ostatnie cztery lata był związany z Publicis Media jako digital trading manager. W tej roli był odpowiedzialny za koordynowanie zakupu mediów w digitalu wszystkich agencji wchodzących w skład Publicis Media. Wcześniej przez niemal pięć lat pracował w Starcomie, z czego przez ostatnia trzy jako business integration manager.
Czytaj też: Aleksander Łukomski awansował w Dentsu. Jest w firmie od 15 lat
W nowej firmie będzie odpowiedzialny za rozwój biznesu grupy Mediabrands, w której skład wchodzą m.in. UM, Initiative oraz Reprise. Pierwsza z tych agencji w tegorocznej odsłonie "Panoramy Reklamy" otrzymała od "Pressa" tytuł Zaufanie Roku.
(KAP, 09.01.2023)