"Milionerzy"  |  Właściciel kanału Active Family  |  Piotr Krysiak  |  Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej szuka  |  Mastermind Media kupi media  |  Letnia kampania MKiDN  |  Meta  |  AFP uruchamia platformę  |  Omnicom rośnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

"Milionerzy"  |  Właściciel kanału Active Family  |  Piotr Krysiak  |  Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej szuka  |  Mastermind Media kupi media  |  Letnia kampania MKiDN  |  Meta  |  AFP uruchamia platformę  |  Omnicom rośnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

"Milionerzy"  |  Właściciel kanału Active Family  |  Piotr Krysiak  |  Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej szuka  |  Mastermind Media kupi media  |  Letnia kampania MKiDN  |  Meta  |  AFP uruchamia platformę  |  Omnicom rośnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 01, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jeremy Sochan ambasadorem 4Move. FoodCare podpisał kontrakt

Kampania promocyjna z udziałem Sochana ma ruszyć we wrześniu (fot. materiały prasowe)

Grupa FoodCare podpisała kontrakt ambasadorski z Jeremym Sochanem. Polski koszykarz występujący w NBA stanie się twarzą napojów izotonicznych i funkcjonalnych 4Move.

Wizerunek Sochana pojawi się na napojach izotonicznych i funkcjonalnych 4Move. Koszykarz będzie również bohaterem nowej kampanii 360, która wystartuje niebawem w Polsce i za granicą. Za realizację spotu odpowiada agencja Ancymony, a za zakup mediów Initiative Media. Hasło kampanii to "Now it’s your move".

Produkty 4Move sygnowane nazwiskiem Jeremy'ego Sochana pojawią się jesienią na sklepowych półkach w Polsce i w innych krajach Europy, a także w Afryce, na Bliskim Wschodzie czy obu Amerykach.

Jeremy Sochan to zawodnik San Antonio Spurs, zespołu, który występuje w najlepszej koszykarskiej lidze świata - NBA.

Wcześniej produkty firmy promowali m.in. Mike Tyson, Jose Mourinho, Adam Nawałka, Jerzy Dudek, Robert Kubica i Łukasz Podolski. FoodCare był też sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej i drużyny Borussii Dortmund. Twarzą 4Move był w przeszłości również inny koszykarz NBA Marcin Gortat.

(KAP, 01.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.