Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 13, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Co dalej z naczelnym News 24, który poszedł do wojska? Decyzja zapadnie dopiero w przyszłym roku

W listopadzie stacja miała nadal poniżej 0,01 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ (screen: YouTube/Telewizja News 24)

Decyzja o formule dalszej współpracy redaktora naczelnego News 24 Jana Pawlickiego ze stacją nie zapadnie w tym roku. W stacji nie ma formalnego zastępcy naczelnego. Szef stacji poświęcił się służbie w Wojskach Obrony Terytorialnej.

Jak przekazała nam Karolina Szymańska, dyrektorka News 24 (Astro), nie ma jeszcze ustaleń w sprawie dalszej formy współpracy z Janem Pawlickim, a decyzji w tej sprawie można się spodziewać dopiero w przyszłym roku.

Czytaj też: "Dziennik Wschodni" bez naczelnego i zastępców. W stopce puste miejsca

Szymańska nie odpowiedziała na pytanie, kto zastępuje Pawlickiego w czasie jego nieobecności. Jak ustalił "Presserwis", w strukturach News 24 nie ma pełniącego obowiązki redaktora naczelnego pod nieobecność Jana Pawlickiego. Jego obowiązki są rozkładane na innych pracowników. Sam Pawlicki był dla nas w poniedziałek nieuchwytny.

Jak informowaliśmy pod koniec listopada, redaktor naczelny News 24 Jan Pawlicki jest na długim urlopie, bo skupia się na aktywności wojskowej w ramach Wojsk Obrony Terytorialnej. Już wtedy Karolina Szymańska, dyrektorka kanału, informowała, że stacja rozmawia z nim o formule dalszej współpracy.

Redaktorem naczelnym News 24 Jan Pawlicki został w maju br., zastępując Andrzeja Andrysiaka. W przeszłości Pawlicki był m.in. dyrektorem TVP 1 oraz pełnomocnikiem zarządu TVP ds. wewnętrznej produkcji filmowej i serialowej (już po objęciu funkcji prezesa TVP przez Jacka Kurskiego).

Czytaj też: Michniewicz blokuje dziennikarzy na Twitterze. "Nie wytrzymuje ciśnienia, wie, że to jego koniec"

News 24 wystartował 1 marca br. W połowie listopada mocno poszerzył zasięg, trafiając do UPC Polska i Play Now. UPC Polska i Play (obie z Grupy Play) na koniec trzeciego kwartału miały łącznie 1,97 mln klientów usług stacjonarnych i dla domu, w tym usług telewizyjnych.

Mimo to – według Nielsen Media – w listopadzie stacja miała nadal poniżej 0,01 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+.

Czytaj też: Już dziś gala Grand Press. Poznamy Dziennikarza Roku. Oto wszystkie nominacje

(MNIE, 13.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.