Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 04, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN 24 liderem kanałów informacyjnych. Na drugie miejsce awansowała Republika

Republika zyskała po zawieszeniu emisji propagandowego TVP Info pod koniec grudnia 2023 roku (screen: YouTube/Telewizja Republika)

W listopadzie liderem kanałów informacyjnych w grupach ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59 był TVN 24. Na drugie miejsce awansowała naziemna Republika. W grupie komercyjnej 16-59 na piąte miejsce spadł TVP Info.

W grupie ogólnej 4+ TVN 24 (TVN Warner Bros. Discovery) miał średnio 5,41 proc. udziału w rynku widowni telewizyjnej wobec 7,25 proc. w listopadzie rok wcześniej, gdy stacja relacjonowała zmiany po wyborach parlamentarnych.

Czytaj też: Widzom najbardziej brakowałoby Polsatu i TVN, a najwięcej usunęłoby TV Trwam i Republikę

Druga była Republika (Telewizja Republika), która zyskała po zawieszeniu emisji propagandowego TVP Info pod koniec grudnia. Stacja odnotowała 4,81 proc. udziału wobec zaledwie 0,11 proc. rok wcześniej.

Trzeci jest naziemny TVP Info (Telewizja Polska) – 1,44 proc. (spadek z 5,7 proc.), a czwarty Polsat News (Grupa Polsat Plus) – 1,31 proc. (spadek z 2,07 proc.).

Dalej znalazły się: naziemne Wydarzenia 24 (Grupa Polsat Plus) – 1,15 proc. (wzrost z 0,76 proc.), naziemny wPolsce24 (Fratria) – 0,8 proc. (wzrost z 0,03 proc., do 1 września w miejscu wPolsce24 nadawał kanał Telewizja wPolsce.pl, ale nie był dostępny naziemnie), TVN 24 BiS (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,52 proc. (wzrost z 0,5 proc.), naziemny Polsat News Polityka (Grupa Polsat Plus) – 0,18 proc. (kanał nadaje od 10 stycznia), Polsat News 2 (Grupa Polsat Plus) – 0,09 proc. (spadek z 0,11 proc.), Biznes24 (Tier Investment) – 0,01 proc. (bez zmian) i Pogoda24.TV (MWE Networks) – 0,01 proc. (kanał nadaje od 1 marca).

Czytaj też: Republika szykuje program z Moniką Borkowską i Adrianem Boreckim

News 24 (Astro) nie jest monitorowany przez Nielsen Media.

W grupie komercyjnej 16-59 kanał TVN 24 miał średnio 3,5 proc. udziału (spadek z 4,98 proc.). Udział Republiki wyniósł 2,3 proc. (0,04 proc. rok wcześniej), Polsat News – 1,03 proc. (spadek z 1,49 proc.), Wydarzeń 24 – 0,91 proc. (wzrost z 0,65 proc.), TVP Info – 0,81 proc. (spadek z 2,69 proc.), a wPolsce24 – 0,43 proc. (0,01 proc. rok temu, gdy nadawała Telewizja wPolsce.pl).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Fundacja Grand Press ogłasza listę reporterów nominowanych do Grand Press 2024

(MNIE, 04.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.