Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 27, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Marszał wstrzymuje się z akcją billboardową skierowaną do prezesa PiS

Billboard z takim hasłem miał pojawić się pod siedzibą PiS przy ul. Nowogrodzkiej w Warszawie. Jednak firma AMS zdecydowała się zrezygnować z usługi

Michał Marszał, prowadzący profile społecznościowe "Tygodnika NIE", postanowił wstrzymać się z akcją billboardową o treści „Nadchodzi koniec, Jarosławie". – Musimy wymyślić coś bardziej oryginalnego, być może jakąś formę instalacji artystycznej – zapowiada w rozmowie z „Presserwisem”.

Przypomnijmy, że billboard z takim hasłem miał pojawić się pod siedzibą PiS przy ul. Nowogrodzkiej w Warszawie. Jednak ostatecznie firma AMS podjęła decyzję o zerwaniu umowy z Michałem Marszałem.

Michał Marszał: "Chodzi o dobrą satyrę"

Jako powód podano, iż zgodnie z umową "AMS ma prawo do odmowy przeprowadzenia ekspozycji reklam na wypadek, gdy treść reklamy obiektywnie narażałaby nośnik reklamowy na wysokie ryzyko zniszczenia wskutek aktów wandalizmu". Sprawa wywołała dyskusję zarówno w środowisku dziennikarskim, jak i w świecie reklamy.

Czytaj też: Tomasz Lis idzie na ugodę z Bogdanem Rymanowskim. "Lepsza niż wieloletni spór sądowy"

Ponad miesiąc od tamtych wydarzeń Marszał mówi nam, że w sobotę miał spotkanie z patronami i "najwyższa pora, by zmienić strategię związaną z ekspozycją plakatu".  

– Ta zabawa polega na zaskoczeniu, musi więc minąć trochę czasu, byśmy zaatakowali znowu – zapowiada Marszał. – Po problemach z AMS wielu prawników doradzało mi skierowanie sprawy na drogę sądową, ale tu nie chodzi o przymuszenie do wykonania umowy czy odszkodowanie, ale o satyrę i dobrą zabawę. Mamy kilka pomysłów na prezentację plakatu, w tym na mobilne ciężarówki LED i użycie dźwigów podczas objazdów polityków.

Marszał dodaje: – Ale szczegółów nie zdradzę nawet „Presserwisowi”, bo znowu ktoś się przestraszy i stanie w poprzek – tłumaczy.

Czytaj też: Dariusz Wołowski zwolniony z Interii. "Sądziłem, że będzie to inaczej wyglądało"

(MZD, 27.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.