Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 27, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Marszał wstrzymuje się z akcją billboardową skierowaną do prezesa PiS

Billboard z takim hasłem miał pojawić się pod siedzibą PiS przy ul. Nowogrodzkiej w Warszawie. Jednak firma AMS zdecydowała się zrezygnować z usługi

Michał Marszał, prowadzący profile społecznościowe "Tygodnika NIE", postanowił wstrzymać się z akcją billboardową o treści „Nadchodzi koniec, Jarosławie". – Musimy wymyślić coś bardziej oryginalnego, być może jakąś formę instalacji artystycznej – zapowiada w rozmowie z „Presserwisem”.

Przypomnijmy, że billboard z takim hasłem miał pojawić się pod siedzibą PiS przy ul. Nowogrodzkiej w Warszawie. Jednak ostatecznie firma AMS podjęła decyzję o zerwaniu umowy z Michałem Marszałem.

Michał Marszał: "Chodzi o dobrą satyrę"

Jako powód podano, iż zgodnie z umową "AMS ma prawo do odmowy przeprowadzenia ekspozycji reklam na wypadek, gdy treść reklamy obiektywnie narażałaby nośnik reklamowy na wysokie ryzyko zniszczenia wskutek aktów wandalizmu". Sprawa wywołała dyskusję zarówno w środowisku dziennikarskim, jak i w świecie reklamy.

Czytaj też: Tomasz Lis idzie na ugodę z Bogdanem Rymanowskim. "Lepsza niż wieloletni spór sądowy"

Ponad miesiąc od tamtych wydarzeń Marszał mówi nam, że w sobotę miał spotkanie z patronami i "najwyższa pora, by zmienić strategię związaną z ekspozycją plakatu".  

– Ta zabawa polega na zaskoczeniu, musi więc minąć trochę czasu, byśmy zaatakowali znowu – zapowiada Marszał. – Po problemach z AMS wielu prawników doradzało mi skierowanie sprawy na drogę sądową, ale tu nie chodzi o przymuszenie do wykonania umowy czy odszkodowanie, ale o satyrę i dobrą zabawę. Mamy kilka pomysłów na prezentację plakatu, w tym na mobilne ciężarówki LED i użycie dźwigów podczas objazdów polityków.

Marszał dodaje: – Ale szczegółów nie zdradzę nawet „Presserwisowi”, bo znowu ktoś się przestraszy i stanie w poprzek – tłumaczy.

Czytaj też: Dariusz Wołowski zwolniony z Interii. "Sądziłem, że będzie to inaczej wyglądało"

(MZD, 27.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.