Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 01, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rolmlecz uruchamia loterię konsumencką i kampanię ją wspierającą

Za kampanię loterii odpowiada agencja OS3 (fot. materiały prasowe)

Producent serków homogenizowanych Rolmlecz uruchomi 5 września pierwszą w historii marki loterię konsumencką "Wygrywaj z krówką".

Loteria potrwa do 30 października br. Aby wziąć w niej udział, konsument musi dokonać zakupu jednego z produktów marki i zarejestrować paragon na stronie Odmleczarzy.pl. Loterii towarzyszy ogólnopolska kampania telewizyjna i radiowa. Prowadzone są też działania promocyjne w internecie, social mediach oraz w materiałach POS.

Czytaj też: Komputronik z rebrandingiem i nową platformą komunikacji

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest Aneta Wysocka-Wejda, brand manager marki, oraz agencja OS3. Za działania PR marki odpowiada 38 Content Communication.

(KAP, 01.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.