Rolmlecz uruchamia loterię konsumencką i kampanię ją wspierającą

Za kampanię loterii odpowiada agencja OS3 (fot. materiały prasowe)
Producent serków homogenizowanych Rolmlecz uruchomi 5 września pierwszą w historii marki loterię konsumencką "Wygrywaj z krówką".
Loteria potrwa do 30 października br. Aby wziąć w niej udział, konsument musi dokonać zakupu jednego z produktów marki i zarejestrować paragon na stronie Odmleczarzy.pl. Loterii towarzyszy ogólnopolska kampania telewizyjna i radiowa. Prowadzone są też działania promocyjne w internecie, social mediach oraz w materiałach POS.
Czytaj też: Komputronik z rebrandingiem i nową platformą komunikacji
Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest Aneta Wysocka-Wejda, brand manager marki, oraz agencja OS3. Za działania PR marki odpowiada 38 Content Communication.
(KAP, 01.09.2022)
